Daytona G4 Ti4200...TV-out problemer!!!
Fra : Bro

Dato : 29-07-02 16:55

Hej gruppe:)

Jeg håber i kan hjælpe mig, for mit nye lækre grafikkort kan ikke vise noget
på TV'et selv om alt tilsyneladende er sluttet rigtigt til (forbundet fra
Tv-out til scart på tv)..
Nå man tænder pc'en, kommer der et kort glimt, men så bliver der sort skærm!
Skal man evt. bruge et eller andet fikst lille program, eller???

1000 tak for hjælpen!
V.H.Helle

Fra : DeBoss

Dato : 29-07-02 21:32

> [...]
skærm!
> Skal man evt. bruge et eller andet fikst lille program, eller???

Du har vel ikke et B&O ??

Jag havde noget der mindede om samme problem da jeg tilsluttede til Svhs..
Det var kort og godt fordi mit TV ikke "kiggede" på Svhs indgangen..

Mvh Dennis

Fra : Bro

Dato : 29-07-02 18:31

Jeg fandt selv ud af det!

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 30-07-02 01:52

On Mon, 29 Jul 2002 19:31:09 +0200, "Bro"
<clemmensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg fandt selv ud af det!

Hvad var det så.