Modemløsning til Jornada 820e WindowsCE 2.~
Fra : Erik W.

Dato : 25-07-02 22:55

Så købte jeg en Jornada 820e. Jeg ville gerne have mulighed for at tilslutte
det til et modem. Jeg har et gammelt Olicom GoCard TRN/Modem 336, men det
ser ikke ud til at det kan sættes til 820'eren, da der ikke findes nogen
WindowsCE driver til det. Findes der en form for standard-driver til CE som
virker på all modems, ligesom i Win95/98/me/XP?
Ellers virker det som om det bliver meget sværere at finde en modem løsning
til en rimelig penge, end jeg havde regnet med. Ellers kunne man jo sætte et
USB modem til men det kræver vel stadig at der findes en form for driver til
det.
Jeg vil være taknemmelig for ideer eller løsningsforslag
Venlig hilsen

Erik W.