DivXplus og Dxr3
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 25-07-02 21:03

Hej!

Jeg har fået et Creative Dxr3 Encore kort. Det virker fint og fortræffelig
billed på mit fjernsyn. Nu vil jeg også gerne se Divx og til det formål har
jeg installeret Divxplus.
Der er bare lige det at for at få billed skal jeg ind i Configuration >
Video > Avanced og så bare trykke "ok" Så kommer billedet fra Divxplus på
tv'et. Inden da har jeg ændret divxplus indstillingerne til Pal, invert,
fullscreen. Men... En eneste gang er det lykkedes mig og få et godt Divx
playback på mit tv. Alle de andre gange er det ligesom der ligger to
billeder oven i hindanden. Farverne er ligesom forskudt. Hva gjorde jeg
rigtigt før da jeg den ene gang fik et godt divx billed? Og hva gør jeg
forkert nu?
Er der en anden måde og få billed på uden at skulle lave det tricks med at
gå ind i de menuer?
Hva med hollywood driverne er det meget bedre??
Håber nogle har svaret! :)

--
De bedste hilsner

Søren C (4200)