Så er Hattrick kommet på vores hjemmeside
Fra : Birgitte

Dato : 25-07-02 19:10

Hejsa allesammen
Nu har vi lagt Hattrick ind på vores hjemmeside, så alle I som har fulgt
mine kvaler og bekymringer ang. denne parring, kan nu se vidunderet.
Han er en rigtig lille lækker steg, og nu hvor han er 13 dage gammel, må det
siges at han er uden for farezonen.
Han spiser og sover normalt, og bliver passet af verdens bedste hønemor.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-07-02 21:17

*suuuuuuuuuuuk* nååååå hvor er han da kær *S*
Skønt at se ham

Knus fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Christina K

Dato : 25-07-02 20:27

Hejsa Birgitte

Dejligt, at han er så fuld af livskraft. Han skal nok blive stor og
stærk!

Go' ferie
Christina
--
www.purpletribes.dk

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d403ee3$0$26761$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-07-02 21:52

Hej Birgitte

>Nu har vi lagt Hattrick ind på vores
>hjemmeside, så alle I som har fulgt
>mine kvaler og bekymringer ang. denne
>parring, kan nu se vidunderet.

Har netop været inde og se ham, og han er da bare dejlig :0)

>Han spiser og sover normalt, og
>bliver passet af verdens bedste hønemor.

Det er nu lækkert at alting endte med at gå så godt.
Har du mod på at forsøge at parre hende igen, når nu det er lykkes denne
gang?

Hilsen Trine

Fra : Birgitte

Dato : 25-07-02 22:13

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Det er nu lækkert at alting endte med at gå så godt.
> Har du mod på at forsøge at parre hende igen, når nu det er lykkes denne

Hej Trine
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg vil prøve nok en parring med Hootie, jeg
er lidt i tænkebox.....
Det er jo ikke helt ufarligt at foretage en sådan p.pille kur i
drægtigheden.
Nu vil vi i første omgang nyde synet og opvæksten af Hattrick, så må tiden
vise hvad jeg gør, men hvis det bliver aktuelt med nok en parring må det
absolut blive med Happy
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : nitsen

Dato : 25-07-02 22:28

> [...]
det
> siges at han er uden for farezonen.
> Han spiser og sover normalt, og bliver passet af verdens bedste hønemor.

*går lige i selvsving* - nåååår han er kær - dejligt det gik så godt -
glæder mig til at se hvad han udvikler sig til - far og mor er i al fald
flotte.

Mvh

Anita og Agnes der synz at mor skal kigge på hende og ikke på de andre
killinger nå, og Frode der lige synes at Hot Patootie ville stå godt til
hans pels *mums*

Fra : Trine Alsing

Dato : 26-07-02 08:31

Hej Birgitte

Han er dog noget af en nuser lille sag...vi får flere billeder efterhånden
som han vokser ik *Fedte fedte*??

Synes du i øvrigt ikke snart at Journey eller El Toro skulle flytte til
Djævleøen...*gg*??
Jeg er stadig helt fortabt i de to hanmisser...og sååååk hvor er Berlinetta
dog bare mums Fik jeg nævnt at jeg er vild med røde katte *gg* Psst i må
ikke sige det til Luna vel

Hilsen
Trine

Fra : Birgitte

Dato : 26-07-02 10:30

Hejsa Trine
hviske hviske..... *S*
Jeg siger intet til Luna, men mine favoritfarver er Rød/hvid/sølv.
Journey skal jo snart neutraliseres, så vil vi starte forfra med at udstille
ham som kastrat, han elsker at vise sig selv frem på shows, og det samme gør
Berlinetta, hun ligner sig far lige op af dage.
El Toro, han kommer aldrig til at flytte, han er min mand "lille"
dængsemand.
Men jeg skal huske på dig, hvis vi en dag på et eller andet tidspunkt skal
omplacere en af de omtalte
Hattrick vil blive fotograferet noget oftere nu. Jeg ville blot ikke
reklamere ham for meget op, før vi viste om han overlevede.
Han skal blive i katteriet, for at avle vidre på generne, alle kattene bag
Ramiro er neutraliseret, så nu er det kun mig der kan køre disse gener
vidre.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk