Gæstebog
Fra : Lis Sode

Dato : 25-07-02 18:54

Hvordan får jeg min gæstebog til at se ud som resten af layoutet
www.hvidovreskyttekreds.dk
Gæstebogen har jeg fået fra min udbyder, men når jeg forsøger at
lægge den ind på en af mine sider, med mine rammer, virker den
ikke. Menurammen kommer ikke med. Kan jeg ud fra som den er nu få
min menuramme med, som jo går igen på hver side, uanset hvor man
befinder sig, og hvordan gør jeg så det.
Venlig hilsen
Lis Sode

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-07-02 18:37

"Lis Sode" <lsode@dnmail.dk> skrev...
> [...]
> min menuramme med, som jo går igen på hver side, uanset hvor man
> befinder sig, og hvordan gør jeg så det.

Ud fra koden ser det ud til, at der bare mangler <param name="target"
value="hovedramme"> ved linket til gæstebogen, som der er på alle de andre
links.

Mvh. Camilla