AMD XP1900+ temp.
Fra : Dk.Dude

Dato : 25-07-02 15:45

Hej!

Hvor varm må en AMD XP1900+ blive før det begynder at blive kritisk ?

Kim Hansen ICQ#: 31363851

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 25-07-02 15:53

En AMD XP må max blive 90grader celcius varm. Men det er dog ikke
anbefalelses værdig at lade den komme i nærheden af denne temp.
AMD XP lukker automatisk ned ved 125grader celcius inden for 500ms
(mili-sekunder).
-Niels-

Dk.Dude <futtown@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d400efc$0$13975$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Søren

Dato : 25-07-02 16:23

Hvis du kan holde den under 65 grader har du ikke noget at være bange for.
Den kan tåle op mod 90 grader inden den slår fra.
Men man skal også tage i betragtning at cpu'en 'slides' mere ved høje
temperaturer. Mange vil mene at den skal ligge så lavt som overhovedet
muligt og gør alt for at køle den til under 50 grader, men det er hysteri.

Søren.

--
Jeg repræsenterer ikke andre med dette indlæg, da jeg ikke bruger andres
internet opkobling. Jeg repræsenterer kun mig selv da det er min egen

Fra : jensen

Dato : 25-07-02 15:51

"Dk.Dude" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Hvor varm må en AMD XP1900+ blive før det begynder at blive kritisk ?

til den går ned

jensen