Asus V7700 GeForce 2 og Asus P4B533-V
Fra : Martin Andersen

Dato : 25-07-02 13:22

Kan disse to ting spille sammen, jeg kan ikke huske om det kører med 3,5 v
eller 1,5 volt GeForce2?

Mvh

Martin Andersen

Fra : Søren

Dato : 25-07-02 13:29

Uha så kompliceret troede jeg ikke det var at købe grafikkort !!!???
Jeg har altid troet at hvis kortet var AGP og motherboardet har AGP så
passer tingene sammen !!!
Men sådan er det ikke ???

Hilsen Søren.

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 25-07-02 14:42

Hm, jeg mener ikke at det skulle være et problem. Jeg mener at alle GF2 kort
og opefter kører med 1.5V. Men GF256DDR kører med 3.5V.
MEN kig lige efter i den manual til mobo og gfx inden du gør noget - for et
mobo der kun understøtter 1.5V kan godt "futte" af hvis du sætter et
3.5Vkort i !.
-Niels-

Søren <pc@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3fef24$0$16779$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-07-02 14:59

Der er ingen af jeres svar jeg kan bruge til en s..., er der slet ingen
derude der har erfaringer med disse to Asus kort??

Fra : Søren

Dato : 25-07-02 15:30

> Der er ingen af jeres svar jeg kan bruge til en s..., er der slet ingen
> derude der har erfaringer med disse to Asus kort??

Så tag dog at læs i manualen din klump !!!!!!

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-07-02 19:47

Det har jo nok også gjort spade....hvorfor tror du jeg spurgte jer kloge
hoveder?

Manualen altså til mit grafikkort - der står ingensteder noget om
voltstyrken

Fra : testpersonen

Dato : 25-07-02 18:41

"Martin Andersen" <15andersen@telia.com> wrote in message
> Der er ingen af jeres svar jeg kan bruge til en s..., er der slet ingen
> derude der har erfaringer med disse to Asus kort??

Mit V7700 kører fint i mit Asus P4S333.. selvom det er et skod bundkort :)

Testpersonen

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-07-02 19:48

Mange tak for svaret :)

Fra : Søren

Dato : 27-07-02 12:22

"Martin Andersen" <martin.a@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Mange tak for svaret :)

Nå ja du kan da også få et svar af mig.

Mit Asus v8200 kører fint med mit ecs k7s5a.

Søren

Fra : arc@na

Dato : 27-07-02 13:40

"Martin Andersen" <15andersen@telia.com> wrote in

> Kan disse to ting spille sammen, jeg kan ikke huske om det kører med
> 3,5 v eller 1,5 volt GeForce2?

Det skulle der da vist ikke være noget i vejen for.

arc@na