Musemåtte i mat grønt glas.
Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-02 02:06

Har engang set en musemåtte i "PC Planet" der var lavet i mat grønt glas,
den hed vist Icomat. Nogen som har en ide til hvor man kan drive sådan en op
henne. www.itbutikken.dk kender den ikke.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-07-02 02:42

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> den hed vist Icomat. Nogen som har en ide til hvor man kan drive sådan en

Okay, det lyder syret. _Måske_ tænker du på boomtowns version af icemat. De
sælges på div. btown netcaféer. Måske findes der information på
boomtown.net.

Leder du bare efter icemat --> icemat.com

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Henning Sørensen

Dato : 25-07-02 09:53

> [...]
> den hed vist Icomat. Nogen som har en ide til hvor man kan drive sådan en

Prøv glarmesteren - der er det sikkert også billigst

/Henning.

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-02 12:11

"Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> skrev

> Prøv glarmesteren - der er det sikkert også billigst

Det har jeg prøvet, men han kunne kun lave noget i alm. klart glas, men til
gengæld kunne jeg få en i panserglas

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lasc

Dato : 25-07-02 10:30

> [...]
> den hed vist Icomat. Nogen som har en ide til hvor man kan drive sådan en

www.icemat.com er din ven.
Her kan du bestille en Icemat. De tager i mod Dankort og den koster 229,-

mvh

Lasc

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-02 12:09

"Lasc" <lasc@tdcinternet.dk> skrev
> www.icemat.com er din ven.
> Her kan du bestille en Icemat. De tager i mod Dankort og den koster 229,-

Min dag er redet, har lige bestilt en.

--
Søren Blom
soren@blom.dk