Paris. Billigt Hotel?
Fra : S. Thomsen

Dato : 24-07-02 23:38

Hej Gruppe!
Dette har nok været oppe at vende før, men er der nogen der kender et godt,
billigt hotel i centrum af Paris? Singleværelse. Skal afsted i slutningen af
september.

Kan man få gode tilbud hvis man "kommer fra gaden"? Og har et værelse i 3-4
dage?

Stefan, Aalborg

Fra : Gard Karlsen

Dato : 29-07-02 13:42

Hei

Jeg var en tur i Paris i 1999 og på grunn av diverse misforståelser var ikke
vår hotellbooking iorden og vi måtte derfor finne hotel på egen hånd. Vi var
der i juni og det er vel mer eller mindre main-season så det var ikke lett.
Men tilslutt gikk vi til turistinfo på Champs-Elysee og der kunne de hjelpe
oss med å finne et hotel. Vi bodde på Hotel Taylor nær Place de la
Republique og det var et ok hotell. Jeg har lagt ut en del bilder fra turen
samt et reisebrev på min hjemmeside. Adressen til siden er
http://donar.netpower.no/~ghk/

Ha en fin tur

Mvh
Gard

Fra : Pizzaman

Dato : 31-07-02 14:08

Hej Stefan

Hvad er dit "budget" på - dvs. hvor meget vil du bruge pr. overnatning?

Pizzaman

Fra : Per Thomsen

Dato : 01-08-02 10:32

> [...]
af
> september.
>
> Kan man få gode tilbud hvis man "kommer fra gaden"? Og har et værelse i

Hv lejede os ind på et hotel i Paris gennem http://www.france-vacances.dk/ ,
da vi kommer ned på hotellet opdagede vi at vi havde betalt MINDRE end hvis
vi lejede direkte på hotellet. Hotellet lå i en forstad til Paris, 200 m til
Metro.

Per

Fra : S. Thomsen

Dato : 02-08-02 10:16

Budget er vel under 400 pr. nat for enkeltværelse. Kan man få rabat for 3
nætter f.eks.? Er det normalt?
Stefan

Fra : Pizzaman

Dato : 04-08-02 21:08

Du skal nok ikke regne med at få rabat fordi du booker 3 nætter.

Men det burde ikke være noget problem at finde et billigt hotel.

HVOR billigt afhænger især af en enkelt ting : beliggenheden.

Jeg vil anbefale dig at bruge denne webside:

www.laterooms.com

Her kan du booke værelser de sidste 3 uger inden du skal afsted - ofte
til stærkt reducerede priser. Og der er altid et hav af værelser i
Paris der står tomme.

Hvis det VIRKELIGT skal være billigt, skal du finde et formule1 hotel
(www.hotelformule1.com) - de koster fra 25 euro pr. nat - men ofte er
beliggenheden ikke så god.

Held og lykke!

Pizzaman