mac-spotting
Fra : Michael Holm

Dato : 24-07-02 23:34

Ville bare lige gør opmærksom på at Men In Black (MIB) selvfølgelig har
OS X installeret i deres bil (bruger IE til at surfe med !)

& at når man skal deneutraliseres (havde genskabt hukommelsen efter at
havde været blevet neutraliseret) så kan en Lime iMac være en hjælper
(kendte dog ikke programmet der kørte på den

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : thomas tomcat

Dato : 24-07-02 23:53

in article 1ffupfs.12cgb9q1mihdwwN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com, Michael
Holm at kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com wrote on 25/07/02 0:34:

> Ville bare lige gør opmærksom på at Men In Black (MIB)

Er den i biffen, eller download ..?

Fra : Michael Holm

Dato : 25-07-02 09:29

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> in article 1ffupfs.12cgb9q1mihdwwN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com, Michael

> Er den i biffen, eller download ..?
I biffen, det var jo premiere igår

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : thomas tomcat

Dato : 25-07-02 10:07

in article 1ffvh3o.138bwwb13nlx7N%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com, Michael Holm
at kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com wrote on 25/07/02 10:29:

> I biffen, det var jo premiere igår

hey fedt, troede først det var fredag.
så ved jeg hvad jeg skal iaften

Fra : Jesper

Dato : 25-07-02 16:25

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> in article 1ffupfs.12cgb9q1mihdwwN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com, Michael

> Er den i biffen, eller download ..?

Det kommer an på om du vil se den i biffen eller downloade DIvX'en
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : thomas tomcat

Dato : 25-07-02 16:59

in article 1ffw0d8.1i5tpby13x46k8N%spam@supressor.invalid, Jesper at
spam@supressor.invalid wrote on 25/07/02 17:25:

> Det kommer an på om du vil se den i biffen eller downloade DIvX'en

Pinligt, hvis jeg kom til at lyde somom, jeg har noget videre forstand på at
hente film. Jeg har ikke engang ADSL.

Så jeg ved ikke hvad DIvX er; næh, jeg gik såmænd ind og så filmen i Banebio
her til 2-forestillingen.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-07-02 06:18

Hej Michael

Det kan muligvis have været Yak-Yak, som rent faktisk er et dansk udviklet
program opr. til brug for ordblinde, men jeg véd, det bruges også til at
genoptræne folk, der har haft afasi. - Og så er Yak-Yak faktisk også det
eneste program af sin art i verden, - og så er det 'Mac Only'!

Michael Holm wrote:

> & at når man skal deneutraliseres (havde genskabt hukommelsen efter at
> havde været blevet neutraliseret) så kan en Lime iMac være en hjælper
> (kendte dog ikke programmet der kørte på den

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 25-07-02 08:20

> [...]
> genoptræne folk, der har haft afasi. - Og så er Yak-Yak faktisk også det
> eneste program af sin art i verden, - og så er det 'Mac Only'!

Historisk set var det faktisk et tilfælde af afasi der startede
udviklingen - det med at hjælpe ordblinde var egentlig en sidegevinst,
der nok har øget afsætnigsmuligheden en del.

Kilde:
<http://www.yak-yak.com/Intro/History_dk.shtml>

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 25-07-02 08:28

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> [...]
> havde været blevet neutraliseret) så kan en Lime iMac være en hjælper
> (kendte dog ikke programmet der kørte på den

Don't say a word - de gode bruger Mac og de onde PC

Amy's ret i går - en snow iMac eller en eMac - kunne ikke lige nå at se
det.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Lone Koefoed

Dato : 25-07-02 09:47

In article <1ffve34.busb5a11f7f14N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Don't say a word - de gode bruger Mac og de onde PC

jeg går ud fra (men orker ikke at tjekke), at I før har diskutteret
artikelserien på Wired.com om, hvordan tv-serien 24timer havde en klar
preference der?
Seneste artikel ses her:
http://www.wired.com/news/mac/0,2125,52559,00.html

En del af min vennekreds omskriver nu film til at handle om kampen
mellem maskintyper og styresystemer. En er snart færdig med alle
Kurosawas film og vi er nogle, der er ved at omskrive plottet i Matador.
Vældigt morsomt.

--
Lone

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 25-07-02 10:33

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> [...]
> mellem maskintyper og styresystemer. En er snart færdig med alle
> Kurosawas film og vi er nogle, der er ved at omskrive plottet i Matador.

Hvor læser vi det ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Lone Koefoed

Dato : 25-07-02 10:53

In article <1ffvjzs.1e6rufs1qonnt0N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Hvor læser vi det ?

Vi har endnu ikke lagt os fast på en udgivelsesform. Foreløbig har vi
blot en intern mailingliste. En blog er en mulighed, fordi det er nemt.
Jeg poster link, hvis der engang kommer et. Lige nu har vi desværre
andet at lave end at være forfattere. Æv.

--
Lone