BIOS "bip" fejlmeddelelser
Fra : B. Sørensen

Dato : 24-07-02 19:16

Hejsa

Er der nogle som ligger inde med en URL som uddyber subjekt? Har specielt
brug for at vide
hvad på hinanden to høje beeps ved opstart indikerer?

På forhånd tak

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : the CURE

Dato : 24-07-02 19:26

> [...]
> brug for at vide
> hvad på hinanden to høje beeps ved opstart indikerer?

Halløjsa!

Søg (læs:google.com), og du skal finde :

http://www.sysopt.com/biosbmc.html her er både noget til AMI og AWARD =)

the CURE

..: Don't cut your grass - smoke it :.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-07-02 19:36

B. Sørensen skrev bl.a.:

> Er der nogle som ligger inde med en URL som uddyber subjekt? Har
> specielt brug for at vide
> hvad på hinanden to høje beeps ved opstart indikerer?

Prøv http://bioscentral.com/

I menuen til hjøre kan du se "beep codes" til forskellige mærker af BIOS'er.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener Award BIOS'en er meget udbredt, så
mon ikke du også har sådan en? Hvis det er tilfældet betyder to lange bip,
at der er fejl ved grafikkortet.

--
Lars

Fra : B. Sørensen

Dato : 24-07-02 19:47

Tak for de hurtige svar begge to.

Jo det er skam en Award, og det passer helt perfekt med at det er grafikken
som slingrer. Jeg skulle
bare lige være helt sikker.

--
/B. Sørensen