Underlig forskel på newsservere
Fra : Per K

Dato : 24-07-02 17:39

Jeg kommer lige fra CC over til Get2Net og har opdaget en stor forskel i
antalet
af artikler i de udenlandske nyhedsgrupper.
På CC var der altid en pokkers masse beskeder i grupperne, men hos
Get2Net ser det helt anderledes ud, der er næsten ikke noget iforholdet
til CC´s
Har Get2Net´s server ikke ordentlig kontakt med overdenen ?

Venligst Per

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-07-02 18:43

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> writes:

> [...]
> til CC´s
> Har Get2Net´s server ikke ordentlig kontakt med overdenen ?

Det du skal se på er ikke antallet af artikler men nærmere om der er
de samme nyeste artikler. Jeg kunne forestille mig at Get2Nets news
server har en forholdsvis kort expire på udenlandske newsgroups. Men
hvis du kan se nogle nye indlæg på een server og ikke på en anden, så
bør du skrive til deres newsadmin for at høre om det er meningen.

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Per K

Dato : 25-07-02 19:44

"Thomas Rasmussen" <simpsons@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis du kan se nogle nye indlæg på een server og ikke på en anden, så
> bør du skrive til deres newsadmin for at høre om det er meningen.

Ok, det prøver jeg.

Venligst Per