Zulu Sommerbio vs Jubii Fri Film
Fra : Anders Buch

Dato : 24-07-02 12:59

Hej der!

Jer er forvirret!

Nogen der ved, om det er Zulu som har overtaget hele FriFilm konceptet,
efter Jubii eller med brask og bram
(http://presseinfo.jubii.dk/arkiv.asp?aid=14534) ellers købte det forrige
år?

Zulu's sommerbio (http://zulu.dk/?type_id=1170) ligner den klassike FriFilm
tour.

Men Jubii havde da "noget" på et par festivaler (http://frifilm.jubii.dk) ??

Nogen der ved noget; får vi 2 tour's i år, eller må vi "nøjes" med én
bekræftiget fra Zulu?

- Anders

Fra : Anders Buch

Dato : 26-07-02 09:31

"Anders Buch" <dont@write.me> wrote in message

> Nogen der ved, om det er Zulu som har overtaget hele FriFilm konceptet,

Eftersom ingen andre gider svare mig må jeg jo tale videre med mig selv

Ifølge Berlingske i dag fredag, er det den "rigtige FriFilm" som Zulu har
overtaget fra Jubii.

Konceptet er nøjagtig det samme (det fungerer jo også fint!) - kun navnet er
nyt.

Så er det afklaret - vi ses på plænen foran lærredet!

- Anders