Agnes update 2
Fra : nitsen

Dato : 24-07-02 11:28

Hej igen

Så er der lidt nyt på Agnesfronten.

Hun har nu udviklet sig til en lille nysgerrig og særdeles livlig sag der
elsker nus og kæl. Hun spinder højt og henrykt og smider sig på ryggen så
maven kan nusses. Det er dejligt. Hun kan også godt lide at ligge i arm som
en lille baby og blive rånusset, når altså ikk' lige der er tusind ting der
skal undersøges og slåes ihjel *ggg*. Tagfat er også sjovt - så skal vi
"komme efter hende" - hun gemmer sig så og løber efter os når vi vender om
og går den anden vej. Vores fødder får også lidt tæv i ny og næ nu.
Sofapuder skal man ikke kravle over eller gå uden om - næææ dem skal man
kravle under eller gemme sig bagved og pludselig stikke hovedet frem og
lange ud efter den der sidder nærmest. Pelsmus og tørkost bliver dræbt med
de underligste hop. Frode kan hun stadig ikke lide og han flygter når hun
hvæser ad ham *fnis* - men hun er dog blevet mere interesseret i at følge
med i hvad han laver, så det varer nok ikke så længe inden hun tøer op.

Agnes er flink til at bruge gruskassen nu (hun har haft to uheld i sofaen
den første dag ), og hun er en lille gravko der forsøger at nå ned til
kineserne så gruset står hende om ørerne.

Appetitten fejler ikke noget - A38 er yum yum - det samme er tun - RC-kitten
opblødt med vand glider ned på højkant, men det hun havde med fra Marianne
har donnaen sandelig ikke gidet spise - jeg tror hun hylder princippet nyt
er godt - men et madøre kunne hun godt udvikle sig til tror jeg.

Randi (min mellemste datter) kom i går - hende skulle hun lige se lidt an -
det kunne jo være en væmmelig katnapper - men der gik ikke ret lang tid, så
havde hun set Randis katteslavepotentiale og hun var accepteret *sss* - det
hjalp muligvis lidt at Randi havde lidt kattelugt med hjemmefra på tøjet -
Arvid (Randis kat) har sikkert fældet lidt på sin mor inden hun tog afsted.

I aftes forcerede hun trappen til 1. salen for første gang. Vi skulle da
ikke bare gå i seng uden hende §. Vi har de første nætter skiftes til at
sove hos hende på en madras i stuen, men i nat kom hun så med i soveværelset
og det nød hun i høj grad. Hun sov ikke i sengen hos os, men i lænestolen
der står i soveværelset. jeg vågnede dog et par gange ved at hun kravlede
rundt på mig *ssss* - I dag skal jeg så have sikret vinduerne på 1. sal, så
den lille nysgerrigpind ikke kan komme ud.

Jeg har taget en million-milliard billeder af hende og smider nogle nye i
albummet når jeg lige får billederne tilpasset her i løbet af dagen.

Summasumarum - den lille prinsesse trives og har taget vore hjerter med
storm. Den mest anvendte sætning her i huset er pt. "nej prøv lige og kom at
se Agnes"

Mvh

Anita der synes det er dejligt at være katteslave for Frode og Agnes

Fra : nitsen

Dato : 24-07-02 23:59

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> skrev

> Jeg har taget en million-milliard billeder af hende og smider nogle nye i
> albummet når jeg lige får billederne tilpasset her i løbet af dagen.

Så fik jeg lige lagt nogle nye billeder af prinsessen på hendes album op
NG-siden og et enkelt af Frode §

Mvh

Anita og Frode der keeeeeder sig fordi Fido er blevet interneret derhjemme
og ikke må komme ud og Agnes der snorker.

Fra : Denise

Dato : 25-07-02 07:28

Hej Anita
> Anita og Frode der keeeeeder sig fordi Fido er blevet interneret derhjemme
> og ikke må komme ud og Agnes der snorker.

Øv, hvorfor må Fido ikke komme ud og lege ?
Hilsen Denise

Fra : nitsen

Dato : 25-07-02 10:40

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev

> Øv, hvorfor må Fido ikke komme ud og lege ?
> Hilsen Denise

Hej Denise

Jeg har ikke snakket med Fidos far og mor endnu - men jeg tror det er en
kombination af at de synes han skal flytte hjem igen efter at have bosat sig
hos Frode i 3 uger mens de var på ferie - og så måske mest fordi de har fået
en klage over ham - mens de stadig var på ferie kom vores bagbo og ringede
på hos mig i den tro Fido var vores *sss* - hun havde jo set ham vade ud og
ind af vinduet ovenpå - bagboen har en hunkat (Milla) og den var sørme
blevet væk mens de var bortrejst i 3 uger (hmmm - ikke underligt når man
drager på ferie i 3 uger kuns med nogen der lige fodrer og ellers lader
katten gå ud og ind *fnys* - men det er jo bare min mening om det) - de
havde så fundet hende på et dyrehospital her i nærheden hvor hun var
indleveret fordi hun havde forsøgt at slytte ind hos nogle andre her i
nabolaget - nu var Fido så begyndt at gå ind hos dem og være bossy overfor
Milla (det må han jo altså heller ikke den fryns) og de var bange for at han
skulle få Milla til at stikke af igen.

Jeg gav bagboen en update på hvor de forskellige katte hørte til § og bad
hende sige til hvis Frode tog sig friheder - det gør han heldigvis ikke -
han kigger kun ind i haven en sjælden gang og løber når de kigger efter
ham - med hensyn til Fido foreslog jeg hende at give ham vand (han haaaaader
vandsprøjteri) og ellers tale med Fidos far og mor når de kom hjem.

Frode savner Fido og keeeeeeeeeder sig - men så er han til gengæld begyndt
at interessere sig for Agnes, så måske Fidos fravær betyder at han kaster
sin kærlighed på lillesøster i stedet §

Mvh

Anita og fido der er på dask.

Fra : Denise

Dato : 25-07-02 11:08

Hej
Stakkels Fido der har fået stuearrest
Ja, de går jo deres egne vegne de skøre dyr.
Hilsen Denise

Fra : marianne hellemose

Dato : 25-07-02 07:38

Hun er en lille nusergøj, hmm og så er der jo den fordel
ved billeder, at man hverken kan se eller høre alle
"tossestregerne" *GGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 25-07-02 11:50

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev
> Hun er en lille nusergøj, hmm og så er der jo den fordel
> ved billeder, at man hverken kan se eller høre alle
> "tossestregerne" *GGG*

Ja - hun er dejlig - og larmen består mest af bump når hun hopper rundt -
hun er en elegant lille en der kan gå i en fyldt vindueskarm uden noget
falder ned *ssssss* - endnu da - men fuld af fis og ballade er hun - og så
har hun potentiale til at blive en velcrokat *gggg*

Mvh

Anita og Agnes der lige nu samler kræfter til næste runde fræs.