Pinnacle PCTV Pro og WinXP
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 24-07-02 10:11

Hi Boyz

Dette TV kort skulle være istand til at optage TV lige som en VHS
men med software MPEG1 eller 2 komprimering.

Er det rigtigt at man ikke kan optage under WinXP uden at man først
køber en software opdatering på Pinnacle's website. ??

På denne side http://makeashorterlink.com/?R26022751 kan man
(ved at klikke på English og rulle ned til Microsoft WinXP support)
se at der for PCTV Pro og WinXP's vedkommende er en
bemærkning (note 1)

I Note 1 står der følgende.
Note 1: The Studio 1.X application included in these products is not
compatible with Windows XP. To use Studio with these products an
upgrade to Studio version 7 is required. You can upgrade to Studio 7
at the Pinnacle on-line store by clicking here.

Sådan en opgradering er lige 50£ oven i hatten.

Så sidder der en derude med et PCTV pro kort og WinXP der kan be-
eller afkræfte dette.?

/*Svend

Fra : H.G

Dato : 26-07-02 07:03

"Svend Tveskæg" <666@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> køber en software opdatering på Pinnacle's website. ??

> Så sidder der en derude med et PCTV pro kort og WinXP der kan be-

Hej

Jeg har for kort tid siden købt dette kort og det fungerer perfekt under
WinXP.

Mvh HG

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 26-07-02 10:48

On Fri, 26 Jul 2002 08:03:10 +0200, "H.G"
<dsl37405a@NOSPAM.post.cybercity.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har for kort tid siden købt dette kort og det fungerer perfekt under
>WinXP.

Tak for informationen.

Kan du fortælle mig om man optager i AVI eller MPG formatet.?