/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Stofa og reklamer
Fra : Michael Jonassen


Dato : 15-02-01 13:29

x-post. d.e.i.udbydere og d.v.jura

Ja, jeg har lige et spørgsmål, som går på Stofa, og en radioreklame på
en station i Århus.

Kan det være rigtigt at man i radioreklamer kan tillade sig at sige
følgende omkring flexrate. :?

"....Beløbet kommer aldrig til at overstige 200 kr. om måneden"

Når det rent faktisk er sådan at et forbrug over 4000 megabyte
medfører en ekstrabetaling?

Burde man ikke kunne holde fast i en sådan radiospot, og sige at når
de lover så fast og sikkert, så skal de også holde det.?

 
 
Martin Moller Peders~ (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Martin Moller Peders~


Dato : 15-02-01 13:46

In <3a8ccaad.18785532@sunsite.auc.dk> jonassen@edb.dk (Michael Jonassen) writes:

>x-post. d.e.i.udbydere og d.v.jura

>Ja, jeg har lige et spørgsmål, som går på Stofa, og en radioreklame på
>en station i Århus.

>Kan det være rigtigt at man i radioreklamer kan tillade sig at sige
>følgende omkring flexrate. :?

>"....Beløbet kommer aldrig til at overstige 200 kr. om måneden"

>Når det rent faktisk er sådan at et forbrug over 4000 megabyte
>medfører en ekstrabetaling?

Et forbrug over 4GB medfoerer ikke en ekstra-betaling, men en lukning af
kontoen. Beloebet kommer aldrig over 200 kroner, hvis man ikke beder om
at faa en hoejere tilladt forbrug.

/Martin


Karsten Andersen (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 15-02-01 18:53

Thu, 15 Feb 2001 12:46:02 +0000 (UTC), skrev Martin Moller Pedersen,
på 21 linier, i <96gj2a$18iq$1@news.net.uni-c.dk>, :


>Et forbrug over 4GB medfoerer ikke en ekstra-betaling, men en lukning af
>kontoen. Beloebet kommer aldrig over 200 kroner, hvis man ikke beder om
>at faa en hoejere tilladt forbrug.

Ikke 4GB men 4000MB
Og jeg vil stadigt mene det er en vildledning.

Men de skal jo først finde udaf og admistrere det.


--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

boe (15-02-2001)
Kommentar
Fra : boe


Dato : 15-02-01 19:47


Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> wrote in message
news:uf5o8tstkscc6co4b1402rko2mttkocunh@4ax.com...

> Ikke 4GB men 4000MB
> Og jeg vil stadigt mene det er en vildledning.

Hvad mener du, at vildledningen går ud på?

Mvh Bo



Karsten Andersen (16-02-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 16-02-01 14:31

Thu, 15 Feb 2001 19:47:03 +0100, skrev boe, på 12 linier, i
<3a8c23e5$0$22213$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, :


>Hvad mener du, at vildledningen går ud på?
>
>Mvh Bo

Siger "Regningen aldrig bliver over 200 med Stofanet".

--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Morten Bjergstrøm (16-02-2001)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 16-02-01 17:22

Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> skrev...
> Siger "Regningen aldrig bliver over 200 med Stofanet".
>
Hvilket er korrekt.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Flemming Lynggaard (16-02-2001)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 16-02-01 07:32

In message <fu9q8tkv03f96lbtrf9lp1qei5mm79c3gl@4ax.com>, Karsten Andersen wrote:
> Thu, 15 Feb 2001 19:47:03 +0100, skrev boe, på 12 linier, i
> <3a8c23e5$0$22213$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, :
>
>
> >Hvad mener du, at vildledningen går ud på?
> >
> >Mvh Bo
>
> Siger "Regningen aldrig bliver over 200 med Stofanet".
>
Hvilket den jo heller ikke gør, medmindre du ekstra tillader det...

Hygge

Flemming


Karsten Andersen (17-02-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 17-02-01 09:18

Fri, 16 Feb 2001 07:32:27 +0100, skrev Flemming Lynggaard, på 17
linier, i <96js01$1gek$1@news.cybercity.dk>, :


>Hvilket den jo heller ikke gør, medmindre du ekstra tillader det...
De siger Aldrig uden forbehold, det er der skoen trykker.

--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Karsten Andersen (17-02-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 17-02-01 09:18

Fri, 16 Feb 2001 07:32:27 +0100, skrev Flemming Lynggaard, på 17
linier, i <96js01$1gek$1@news.cybercity.dk>, :

>Hvilket den jo heller ikke gør, medmindre du ekstra tillader det...
Som jeg mener er noget de burde sige.
En forbindelse på over 1Mbit kan nu hurtigt bruge de 4000MB .
Så har man jo ikke noget forbindelse mere den måned.

--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

John K (17-02-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 17-02-01 16:22

> >Hvilket den jo heller ikke gør, medmindre du ekstra tillader det...
> Som jeg mener er noget de burde sige.
> En forbindelse på over 1Mbit kan nu hurtigt bruge de 4000MB .
> Så har man jo ikke noget forbindelse mere den måned.

Nu er et radiospot jo ikke en roman. Et radiospot skal skabe interesse for
et produkt.
Hvis du så er interesseret kan du jo kontakte firmaet og høre mere.

Jeg mener ikke de lover noget i spottet de ikke kan holde.

Din regning fra Stofa kommer aldrig til at overstige 200 kr. - hvilket den
heller ikke gør med mindre du aktivt gør noget for at den skal overstige de
200 kr.


Mvh

John K




Karsten Andersen (18-02-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 18-02-01 12:48

Sat, 17 Feb 2001 16:22:10 +0100, skrev John K, på 22 linier, i
<96m4u5$15qh$1@news.cybercity.dk>, :

>Jeg mener ikke de lover noget i spottet de ikke kan holde.
>
>Din regning fra Stofa kommer aldrig til at overstige 200 kr. - hvilket den
>heller ikke gør med mindre du aktivt gør noget for at den skal overstige de
>200 kr.
Hvis Teledanmark pludselig siger i et radio spot.
Ring gratis for 200 om måneden.

Og undlader og fortælle det kun er internt i huset du kan ringe for de
200
Mon så ikke man vil føle sig lidt snydt.

--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

John K (18-02-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 18-02-01 16:23

> >Jeg mener ikke de lover noget i spottet de ikke kan holde.
> >
> >Din regning fra Stofa kommer aldrig til at overstige 200 kr. - hvilket
den
> >heller ikke gør med mindre du aktivt gør noget for at den skal overstige
de
> >200 kr.
> Hvis Teledanmark pludselig siger i et radio spot.
> Ring gratis for 200 om måneden.
>
> Og undlader og fortælle det kun er internt i huset du kan ringe for de
> 200
> Mon så ikke man vil føle sig lidt snydt.

Den sammenligning gider jeg ikke engang kommeterer. Vær dog realistisk :(




Karsten Andersen (18-02-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 18-02-01 20:54

Sun, 18 Feb 2001 16:23:26 +0100, skrev John K, på 18 linier, i
<96opcg$13op$1@news.cybercity.dk>, :

>Den sammenligning gider jeg ikke engang kommeterer. Vær dog realistisk :(
Har du hørt den radio spot?
den vare nu så længe, de let kunne have et forbehold med.
Flatrate er altså ikke noget jeg vil tro, havde en begrænsning på de
4000MB

--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

John K (18-02-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 18-02-01 22:39

> >Den sammenligning gider jeg ikke engang kommeterer. Vær dog realistisk :(
> Har du hørt den radio spot?
> den vare nu så længe, de let kunne have et forbehold med.
> Flatrate er altså ikke noget jeg vil tro, havde en begrænsning på de
> 4000MB

Ja, og jeg føler mig ikke villedt (måske fordi jeg har læst deres
abonnementsbetingelser)

I øvrigt hedder det Flexrate - ikke Flatrate.


Mvh

John K




007 (25-02-2001)
Kommentar
Fra : 007


Dato : 25-02-01 06:49

On Sun, 18 Feb 2001 16:23:26 +0100, "John K" <sydfynsfm@hotmail.com>
wrote:


> > Hvis Teledanmark pludselig siger i et radio spot.
> > Ring gratis for 200 om måneden.
> >
> > Og undlader og fortælle det kun er internt i huset du kan ringe for de
> > 200
> > Mon så ikke man vil føle sig lidt snydt.
>
> Den sammenligning gider jeg ikke engang kommeterer. Vær dog realistisk :(

Hva' så med den her:
Ring gratis for 200 om måneden!

Kun de første 200 minutter...
Lidt mere det samme, ikke - og noget der nok skulle blive både dunder
og torden omkring.

--
007
AKA
Niels Hansen
Misspellings are for your amusement only
(¯`'·.¸(¯`'·.¸ Queen - Champions of the world ¸.·'´¯)¸.·'´¯)


Morten Bjergstrøm (17-02-2001)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 17-02-01 23:50

Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> skrev...
> Som jeg mener er noget de burde sige.
>
Reklametid koster mange penge, rigtigt mange penge og derfor er det
naturligvis ikke muligt at nævne alle eksisterende forhold omkring
produktet.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Peter Grauslund Chri~ (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Peter Grauslund Chri~


Dato : 15-02-01 18:28

"Michael Jonassen" <jonassen@edb.dk> wrote in message
news:3a8ccaad.18785532@sunsite.auc.dk...
> x-post. d.e.i.udbydere og d.v.jura

FUT til dk.videnskab.jura

> Ja, jeg har lige et spørgsmål, som går på Stofa, og en radioreklame på
> en station i Århus.
>
> Kan det være rigtigt at man i radioreklamer kan tillade sig at sige
> følgende omkring flexrate. :?
>
> "....Beløbet kommer aldrig til at overstige 200 kr. om måneden"
>
> Når det rent faktisk er sådan at et forbrug over 4000 megabyte
> medfører en ekstrabetaling?
>
> Burde man ikke kunne holde fast i en sådan radiospot, og sige at når
> de lover så fast og sikkert, så skal de også holde det.?

Nej - du kan ikke støtte ret på reklamen.

Budskabet i reklamen er vist ok.

/Peter

--
http://vvv.grauslund.com/
- Jura behøver ikke at være kedeligt. Se "jura" på http://vvv.grauslund.com



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste