Muligvis OT : Problemer med Tiscali/12move
Fra : Andersen

Dato : 23-07-02 22:08

Grundet manglende Tiscali/12move NG's må
jeg lige stille mit spørgsmål her.
Jeg har 1 Tiscali (+aliaser) mailadresse og 1
12move mailadresse. Nu vil jeg starte en mindre
krig mod alle spammere og i den sammenhæng
har jeg brug for at stoppe alle mine vidrestillinger
af mails (lavet for kun at skulle hente mails 1 sted).
12move laver redirect til Tiscali og hos Tiscali kan
jeg kun finde stedet hvor man laver flere adresser,
men ikke hvor man sletter/ændrer sine nuværende.

Er der en venlig Tiscali bruger derude der kan
guide mig frem til rette sted.
I de gamle Image dage kunne man trods alt finde
det inden for ½ time.

P.S. Tak for din tid (og båndbredde)

FUT til : dk.edb.internet.udbydere

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-07-02 22:23

Andersen skrev:

>krig mod alle spammere og i den sammenhæng
>har jeg brug for at stoppe alle mine vidrestillinger
>af mails (lavet for kun at skulle hente mails 1 sted).

   <http://funktioner.tiscali.dk/ecare.php>
   Klik på E-care for at komme til login.

--
Bertel

Fra : Andersen

Dato : 24-07-02 08:00

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> <http://funktioner.tiscali.dk/ecare.php>
> Klik på E-care for at komme til login.

Det var et bud. Men ikke det rigtige. Jeg kan
ihverttilfælde ikke finde der hvor man ændrer
viderstilling og sletter email-alias. Kun ændring
af kodeord kan jeg finde der.

Fra : Thomas

Dato : 24-07-02 10:23

Andersen wrote:

> [...]
>>
> Det var et bud. Men ikke det rigtige. Jeg kan
> ihverttilfælde ikke finde der hvor man ændrer
> viderstilling og sletter email-alias. Kun ændring

webmail.tiscali.dk

--
Don't waste space

Fra : Andersen

Dato : 24-07-02 12:12

Ja der var sørme noget af det rigtige, man skulle
bare kigge ordentlig efter. Tak.
Nu mangler jeg bare at kunne nedlægge konti (alias'er).

Fra : Lars Christensen

Dato : 24-07-02 12:36

On Wed, 24 Jul 2002 13:11:58 +0200, "Andersen" <andersen@nospam.dk>
wrote:

>Ja der var sørme noget af det rigtige, man skulle
>bare kigge ordentlig efter. Tak.
>Nu mangler jeg bare at kunne nedlægge konti (alias'er).

Det kan man ikke pt. men der arbejdes efter sigende på det i Italien.

Lars

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-07-02 14:56

Hej Andersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Nu mangler jeg bare at kunne nedlægge konti (alias'er).

Som Lars siger, er det endnu ikke muligt [1], men bliver det.
Du kan evt. følge udviklingen fra udviklernes side på
<http://funktioner.tiscali.dk/hosting/nyefunktioner.php>

[1] Da Milanomafiaen udstedte dekretet om harmonisering i samtlige
Tiscalilande i april forsvandt en masse features efter devisen om
laveste fællesnævner. Efter nogle måneder lykkedes det dog en flok
medarbejdere på Tiscali Danmark (og måske andre steder) vha. godt
benarbejde at få Milano overbevist om, det var *for* tåbeligt. De
fleste kommer så retur efterhånden. jf. ovennævnte side.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Hurtige links til Tiscalis NytSite: http://stegen.dk/wol.htm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-07-02 11:30

Andersen skrev:

>Det var et bud. Men ikke det rigtige. Jeg kan
>ihverttilfælde ikke finde der hvor man ændrer
>viderstilling og sletter email-alias.

Produkter og tjenester => Alle mine tjenester.

--
Bertel

Fra : Andersen

Dato : 24-07-02 12:15

Meget kan man sige om dig, Bertel, men ihærdig det er
du. Desværre ramte du heller ikke prik denne gang.
Se evt tråden ved Thomas i dette indlæg, han er på
rette vej *GGG* Thanks anyway.

PS. Det at der kan siges meget om dig, skal på ingen
måde opfattes negativt. Bare at du ved det.

Fra : Tommy Oksen

Dato : 24-07-02 12:38

On Tue, 23 Jul 2002 23:07:50 +0200, "Andersen"
<andersen@nospam.dk> wrote:

Hej,

>Er der en venlig Tiscali bruger derude der kan
>guide mig frem til rette sted.

http://funktioner.tiscali.dk/ecare.php

>I de gamle Image dage kunne man trods alt finde
>det inden for ½ time.

Ja vi kan hurtigt blive enige om at det ikke er blevet nemmere.

>P.S. Tak for din tid (og båndbredde)

var så lidt

--
Mvh. Tommy
http://www.oksen.nu/

Fra : Andersen

Dato : 24-07-02 15:40

Det lader til at jeg ikke kan komme vidre pt.
Jeg takker for de gode svar der er kommet.
Nu skal jeg bare finde en GODT bounce prog.