Apropos foderbold...
Fra : Maria Fabæch

Dato : 15-02-01 11:55

....så købte jeg en på udstillingen i søndags. Den kostede 20 kr i Hills
standen - har en skrækkelig lyserød farve, og et rimeligt stort hul.

Nå - nu er den så taget frem, og Iantha opdagede da hurtigt at den lugtede
godt, men hun gider bare ikke lege med den. Hmmm. Det kan være det kommer
snart...

KH Maria

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-02-01 12:33

velkommen i klubben af skuffede legetøjsindkøbere til katte ;))
Jeg venter også stadig på at Melissa gider at leje med sin ;((

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Kitty

Dato : 15-02-01 16:36

Henrik Pedersen wrote:

> velkommen i klubben af skuffede legetøjsindkøbere til katte ;))
> Jeg venter også stadig på at Melissa gider at leje med sin ;((

Ja, ja vent nu lidt. Jeg har også for et stykke tid siden investeret i en
sådan boldt. Ingen interesse !!!!

Meeen så en aften var jeg ikke hurtig nok med natmaden, og så blev den
lige pludselig interessant i hvert fald for Mischa (som altid er den mest
sultne).
Felix spiser somme tider kun når jeg sætter ham hen foran truget.

Hilsen Kitty

Fra : Winnie & Espen

Dato : 16-02-01 19:55

Ak ja... Vi har også investeret i en foderbold - det skulle jo være en
vældig god udfordring for misserne! Men her i huset syntes dyrene - specielt
Ib at det er vildt sjovt når mor triller med den og guffet falder ud. Ind i
mellem prøver han også selv, men taber hurtigt interessen!
Mitte som er husets lille madøre er nærmest bange for den - jeg tror hun
syntes den larmer for meget!
Winnie

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Nina

Dato : 17-02-01 09:25

Hos os er 2 ud af de 4 vilde med bolden. De skubber til den så maden kommer
ud.
Jeg startede med at putte noget helt andet mad end de plejer at få, i den.
Den lå på gulvet i nogle få minutter for den første var igang.... og siden
har vi fået en del hyggelge timer til at gå med den aktivering. Det er nok
et års tid siden af vi købte den.

Nu er den desværre blevet væk. Vi kan simpelthen ikke finde den nogensteder.
Måske misserne tog navnet "foderbold" så alvorligt at de har ædt den

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes