Clockstoppers SK
Fra : thomas tomcat

Dato : 23-07-02 11:29

"Clockstoppers"... daddy opfinder ur, der bremser tiden, søn finder det
tilfældigt og bliver jaget af skurkene.

... alle pc'er er Macs (mest små smarte dyre modeller) ogggg [drum roll]
overskurken, som bestemmer hvem der skal dræbes osv, bliver konsekvent
tiltalt mister Gates.

Skæg og uprætentiøs.
Spider-Man 8, Clockstoppers 9.

IMHO

Fra : Jeppe Møller

Dato : 23-07-02 14:58

Hehe- Traileren er faktisk ret sjov
Ser ud som udemærket tidsfordriv
/Jeppe

Fra : thomas tomcat

Dato : 25-07-02 17:18

in article 1027432547.494851@kalvebod.groenjord.dk, Jeppe Møller at
jeppem@groenjord.dk wrote on 23/07/02 15:57:

> Hehe- Traileren er faktisk ret sjov
> Ser ud som udemærket tidsfordriv

lige nøjagtig

Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-07-02 00:26

thomas tomcat wrote:
> "Clockstoppers"... daddy opfinder ur, der bremser tiden, søn finder det
> tilfældigt og bliver jaget af skurkene.

Ja, jeg faldt også over den og morede mig kosteligt.
Diskoteksscenen kunne de nu godt have undværet - den holder langt mindre
end resten.
Men nogle fede slow-motion effekter er der da - og nogle ufede. Og hende
pigen er sød.

-Rune

Fra : thomas tomcat

Dato : 25-07-02 17:24

in article 3D3DE5F7.1020106@daimi.au.dk, Rune Zedeler at rz@daimi.au.dk
wrote on 24/07/02 1:25:

> Diskoteksscenen kunne de nu godt have undværet - den holder langt mindre
> end resten.

Absolut.