hvor langt et kabel på usb webcam
Fra : Jan Holm

Dato : 23-07-02 11:08

Hej

Hvor meget kan man regne med inden det går galt ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Neergaard

Dato : 23-07-02 21:22

> Hvor meget kan man regne med inden det går galt ?

5 meter er vist max. længde

/neergaard

Fra : Dan

Dato : 24-07-02 04:31

"Jan Holm" <audio@parkholm.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvor meget kan man regne med inden det går galt ?
> --------

Jeg bruger en forlænger på 6m til mit Logitech QuickCam Pro 3000 ,og det
fungerer ok.

/ Dan

Fra : Eh-Fniller

Dato : 24-07-02 08:39

Dan wrote:

> "Jan Holm" <audio@parkholm.dk> wrote in message

> Jeg bruger en forlænger på 6m til mit Logitech QuickCam Pro 3000 ,og det
> fungerer ok.
>
> / Dan

Jeg er oppe på 11m til en trådløs mus.

Dvs trafikken ikke er særlig stor.
Hvis der skal meget igennem tror jeg ikke det er så
godt med længden.

Fra : Claus

Dato : 24-07-02 22:21

nej jeg mener ikke der er nogle grænser for hvor langt du må bruge et usb
kabel....
Og hvis du evt vil hører musik fra din computer og evt ned i stuen på
anlægget Så skal du bruge alm antenne kabel i stedet for din stik/ledning Du
taber ikke så meget lyd og her snakker vi over 15m
mvh claus