"Fiskerpigens sang" på MIDI
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 22-07-02 22:20

Hej NG,

Er der en venlig sjæl, der har "Fiskerpigens sang" til at ligge som MIDI fil,
der vil poste den her?

På forhånd tak

Kenneth Bj.

Fra : Keld Gydum

Dato : 23-07-02 06:09

Hej Kenneth Bj.

Fiskerpigens sang som Midi bliver ikke let - men
finder du den må du gerne tænke på Mig ...

Dansk Midi Musik er vanskeligt at finde ... jeg har
lidt - men der er mest Salmer og Danske Sange ...

Held og Lykke ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Bangsbo Design - Danmark
Farver - Kunst - Mad - og Musik er subjektive oplevelser.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-02 09:56

Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3c76f9$0$54714$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG,
>
> Er der en venlig sjæl, der har "Fiskerpigens sang" til at ligge som MIDI
> [...]
______________

Kan du ikke bruge "Den gamle gartners sang" og evt. "Den unge gartners
sang". Så har du både landbrug og fiskeri med, hahaha. Nej glem det. Nu går
turen til Vilsund. HIK, nej jeg er ikke fuld.

Hilsen Åge

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 23-07-02 12:56

On Tue, 23 Jul 2002 10:56:28 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>sang". Så har du både landbrug og fiskeri med, hahaha. Nej glem det. Nu går
>turen til Vilsund. HIK, nej jeg er ikke fuld.

jo da, men skulle vi ikke også tage "en jæger gik at jage" og "limfjordens
vande" så kunne vi lave et potpourri med jagt, fiskeri og landbrug.

mvh
Kenneth Bj.