Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ang køb af lejlighed i kbh
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 22-07-02 21:01

Hejsa

Kan man snakke om et "rigtigt" tidspunkt at købe en lejlighed ?

--
MVH Rune Rohleder
Yamaha TDM 850 (91)

Fra : =@DK=Terminator

Dato : 23-07-02 06:03

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Kan man snakke om et "rigtigt" tidspunkt at købe en lejlighed ?
>
> --
> MVH Rune Rohleder
> Yamaha TDM 850 (91)
> www.bonnie.nu/usa (Min USA tur)

Jeg har lige købt en dejlig ejerlejlighed på Vesterbro for 4 uger siden.
Fik et "rigtigt" godt tilbud

Fra : Christian Lyng

Dato : 23-07-02 07:18

> [...]
> Hejsa
>
> Kan man snakke om et "rigtigt" tidspunkt at købe en lejlighed ?

Hej Rune

Jeg tror det er svært at sige, især i KBH, der vil det nok stige hele tiden
pga, se andre storbyer der koster lejligheder jo helt vidt...

P.S min bror Carsten gik i folkeskole klasse med dig..og sjovt nok har han
og jeg tage den samme tur til USA som dig godt nok i 1996...jeg har selv
været over dammen en del gange og kørt USA tyndt...samt lidt i Canada...den
store tur igemmen mexico bliver i år....

--

Christian Lyng

'Lighed for alle,ingen er født til at lede et land,-længe leve republikken
Danmark.'

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 23-07-02 13:28

"Christian Lyng" <christian.lyng@NOSPAMtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

tiden
> pga, se andre storbyer der koster lejligheder jo helt vidt...

Jeps, de stiger og stiger, jeg er nu heller ikke nervøs for at miste pengene
ved et evt. senere salg af lejligheden. Tænkte på om renten ændrer sig pga.
de store udsving i aktiemarkedet, men ærligt så aner jeg ikke en bjælde
omkring omkring lejligheds køb og sådan.

> [...]
> været over dammen en del gange og kørt USA tyndt...samt lidt i
Canada...den
> store tur igemmen mexico bliver i år....

Ahh, kan godt huske dig ja USA er et dejligt og spændende land, sjovt at
man møder bekendte herinde på en nyhedsgruppe.

MVH Rune

Fra : Jørgen E. Madsen

Dato : 31-07-02 22:49

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev
> Kan man snakke om et "rigtigt" tidspunkt at købe en lejlighed ?

Ja, og lige nu er tidspunktet nok for et 3-4 år siden. Om priserne har nået højderne afhænger af den økonomiske udvikling herhjemme, for er der optimisme og tilstrækkeligt med penge blandt befolkningen, fortsætter stigningen. Lejligheder i København er bragt lidt ajour i forhold til andre hovedstæder, men mangler fortsat meget, men da udlændinge ikke står først i køen i Danmark (de mangler nemlig) er det vores eget lands økonomi der er afgørende, ellers ville de tordne til vejrs. Så tror du på en fortsat lav rente, en høj beskæftigelse, en mindre inflation (den skal nu nok holde) og et dalende skattetryk, så køb nu, ellers får du det indledende spørgsmål igen om nogle år.

Husk, at ejendomme alene følger, hvad den enkelte har mulighed for at betale når skatten er indregnet, så hvis lønnen minus skat og skat af ejendommen ikke siger, så stiger ejendommene heller ikke + forventning til fremtid. Det er det eneste der afgører priserne.

Mvh. JørgenE