M&M's anden dag
Fra : pia

Dato : 21-07-02 20:27

Jeg kan næsten spørge mig selv om jeg i det hele taget har fået katte ???

Det er ikke meget vi får set de to små. Igår var det Mille der var mest
modig, idag er er det Molly.
Efter en nat hvor de forsigtig luskede frem, da vi andre skulle sove, har
dagen idag været mærkbart stille. Det er kun Molly der har været lidt på
rundtur (hun har fået ben), men så snart hun kommer lidt for langt væk
begynder Mille at "tude" og vips så er Molly tilbage hos sin søster. Molly
har været på potten, men Mille havde et uheld på en dyne,og ingen af dem har
vist tegn på at ville udforske de kulinariske tilbud, der bliver serveret
for dem. Det er også Molly der kan kæles med uden at der vises kløer.
Vi prøver at lege med fjer og mus, men nejtak ingen interesse, man er vel
sin egen.
De har begge fundet sig til rette i en legetøjskasse (der var legetøj i),
under et skab, herfra kan de overskue stuen. Så nu er de ikke længere klemt
sammen under en radiator.

Ja vi må give dem den tid de har behov for, men mon ikke de snart får lyst
til lidt mad ?

(Og så vil jeg bare lige nævne at M&M kun er i en stue og ikke i hele
lejligheden)

Pia

Fra : Pia J

Dato : 21-07-02 20:38

Ok, det var uhyggeligt at se det indlæg, som jeg var SIKKER på ikke at have
skrevet.

Jeg kalder mine hunde M&M...

:Pia

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-07-02 22:30

"pia" <pia.eriksen@mail.tele.dk> wrote in news:ahf24d$ch9$1@sunsite.dk:
> Ja vi må give dem den tid de har behov for, men mon ikke de snart får
> lyst til lidt mad ?

Ja det kommer nok helt af sig selv, det er vist heller ikke meget der er
røget ned her. Det lykkedes mig her til aften at lokke Fru V ud med sløjfen
igen, som hun jagtede i hele to timer mens jeg halvhjertet prøvede på at
følge med i en film. Med den energi hun lægger for dagen må hun smugspise
lidt uden jeg ser det, og hun har da også været på bakken et par gange. Hun
synes stadig ikke det er god ide at jeg skal klø hende bag øret, men hun er
da frivilligt kommet over og snust til hånden så jeg er rimelig
fortrøstningsfuld.

Carsten Sørensen

Fra : AEK

Dato : 21-07-02 22:47

Hej Carsten !

Det er så dejligt , at du har taget Tortie mor med.
Og hun lyder til at være rigtig lækker.

Følge halvhjertet med i en film - den kender jeg godt - alt for
misserne....*G*

Fortsat held & lykke med damerne.

Hva´´´´´, hvornår skal vi billeder af de 2 rødder ????

/ Anya.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-07-02 22:56

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:ahfa3k$sqheq$1@ID-
119019.news.dfncis.de:
> Hva´´´´´, hvornår skal vi billeder af de 2 rødder ????

Jeg checkede lige dem jeg har taget her til aften og blev slemt skuffet, de
var bestemt ikke blevet særligt gode, overbelyst blitz :-/ Jeg håber
dagslyset i morgen giver lejlighed til nogle bedre.

Næhhh nu bliver der hygget ude i entreen med fællesbadning ser jeg, herligt
:)

Carsten Sørensen

Fra : nitsen

Dato : 22-07-02 08:14

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> skrev

> [...]
er
> da frivilligt kommet over og snust til hånden så jeg er rimelig

Ork - hvis den søde fru V ligner sin søster Agnes bare en lille smule, så
kommer det lige pludselig og med 110 i timen*gggg*

Jeg tog på arbejde i aftes fra en lille Agnes der så småt havde fået høj
haleføring og var meget forsigtig men nysgerrig - og hvad kommer jeg så hjem
til her til morgen??? - tonseren Agnes der fræser rundt i stuen og gør hvad
hun kan for at bringe nips og andre løsdele i fare inklusive billederne på
væggen - jow jow - Marianne havde ret det _er_ en ungdomsforbryder vi har
fået i huset *grin* - og Jens og jeg sidder bare og glor henrykt på hendes
utyskestreger - pragtfuldt med al den energi ovenpå al hendes kryben og
rysten - ahemm - men måske vi skal til at forberede os på at nips der ikke
tåler bøllebank skal gemmes væk.

Mvh Anita og Frode der synes vejret er vååååådt og Agnes der stadig forsøger
at møblere om i stuen.

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-07-02 08:51

Sådan en dødsyg grå og våd mandag morgen, er det
altså dejligt at starte med NG'en og se at "mine" små
rødder så småt har fundet deres sande jeg frem *GG*

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 22-07-02 09:43

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in
> Sådan en dødsyg grå og våd mandag morgen, er det
> altså dejligt at starte med NG'en og se at "mine" små
> rødder så småt har fundet deres sande jeg frem *GG*

Det har de helt sikkert. I løbet af natten er der flyttet en usynlig
elefant ind i stuen, man kan kun høre den, men hvis man går ind og prøver
at se hvad den har gang i, er den væk :)

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-07-02 10:32

Hej Carsten
Jamen er det ikke dejligt. Nu har jeg fortalt stolpe op
og stolpe ned om hvor frække de er, og så bliver de
til "benløse" killinger når de flytter, jeg sætter stor pris
på at de er begyndt at lave ballade, så I alle kan se og
høre at det ikke bare var noget jeg har fundet på *GG*

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-07-02 11:15

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d3bd132$0$16810$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Ja det er så dejligt at høre at det går godt med alle de små pus

Skønt med alle de updates, det er næsten som at være der selv *G*

Hilsen
Lisbeth
(og Basil der undrer sig over hvad benløs betyder...)