Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gepe magasiner
Fra : Lars Bjoern Schaumbu~

Dato : 21-07-02 12:29

Jeg har lige hentet mine diasfilm fra ferien og da det passede bedst med
antallet havde jeg tænkt mig at sætte dem i 2*40 stk. magasiner fra
Gepe. Jeg fik at vide at dem havde de da ikke haft længe !
Er Gepe holdt op med at lave dem, eller er det bare forhandleren der kun
vil sælge 2*50 magasiner ?

Mvh Lars

Fra : HB Nielsen

Dato : 21-07-02 12:46

Jeg tror at det kun er butikken, for jeg køber da stadig gebe 2*40 magaziner
til mine dia.

HB

"Lars Bjoern Schaumburg-Muller OZ1CJX" <lbsm@nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3D3A9B0D.C9FC3AB@nospam.dk...

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 21-07-02 12:52

Hej HB.
Kig på gepes hjemmeside, der er masser af 40 stk. mag.
http://www.gepe.com/
'hilsen Flemming Aagaard

Fra : Henrik

Dato : 21-07-02 21:38

> [...]
> Gepe. Jeg fik at vide at dem havde de da ikke haft længe !
> Er Gepe holdt op med at lave dem, eller er det bare forhandleren der kun

Hej Lars
Det er intet problem at skaffe Gepe 2x40 magasiner. Jeg står for indkøb på
mit arbejde og vi har ingen problemer med at få dem fra leverandør.
Mvh.
Henrik Schwarz
www.dfs.dk