Agnes - op ooog dåååå
Fra : Jensen

Dato : 21-07-02 10:15

Her i det sidste døgns tid er Agnes blevet mere og mere modig.
Nu foregår ekspeditionerene med lidt rankere ben end i fredags

Jeg tog hende frem fra en af hendes gemmer, og legede med hende med sådan en
fjerfætter, det var noget hun kunne bruge.
A38 og tun midt på sofabordet hjalp også lidt.

Her til morgen fandt jeg hende igen frem fra et af gemmerne, kælede med
hende, med det resultat at hun spandt.
Efter lidt legen med fjerfætteren igen
blev hun så sulten og gik på sofabordet igen, og åd så det var en fryd,
derefter skulle hun liiige kigge ned i min kaffekop, med det resultat at hun
gav sig til at hvæse. "der var jo en mis dernede!!"

Frode og Fido var lige nede forbi, og skulede ind under sofaen hvor hun da
lå. Der kom der en højlydt knurren fra hende, dette kombineret med mit
længeventede nys gjorde at F&F stak halen mellem bennene og forsvandt op på
første sal "uhaaa den er faaarlig" syntes de at sige.

Lige nu spankulerer hun lidt rundt og sniffer lidt til inventaret, meeeeen
hun skal nok lige hjælpes lidt endnu.

Jensen

Fra : nitsen

Dato : 21-07-02 17:28

"Jensen" <jtn@privat.dk> skrev

Hoooov der slap vist en skabslæser løs der *grin*

> Jeg tog hende frem fra en af hendes gemmer, og legede med hende med sådan
en
> fjerfætter, det var noget hun kunne bruge.
> A38 og tun midt på sofabordet hjalp også lidt

Ja - hvad gør man ikke for en lille forskræmt misling *suk*

> [...]
hun
> gav sig til at hvæse. "der var jo en mis dernede!

Husk lige at fortælle hvor du tilbragte natten for at hjælpe det lille
myr??? *fniz* - jeg er ikke helt sikker på mere hvem der er mest
katteforstørret i det her hus!

> [...]
> længeventede nys gjorde at F&F stak halen mellem bennene og forsvandt op

> første sal "uhaaa den er faaarlig" syntes de at sige.

Jeg tror smæn bare de har læst det er en elefantunge vi har fået - og den
slags er jo farlige *grin* - men ok - den lille donna kan altså knurre som
en løvepark nu *tihi*

> Lige nu spankulerer hun lidt rundt og sniffer lidt til inventaret, meeeeen
> hun skal nok lige hjælpes lidt endnu.

Jep - og da jeg havde sovet ud efter nattevagten nøjedes hun ikke med at
spankulere forsigtigt rundt - da var galoppen kommet frem - og
springfjederen *tihi* - hun er stadig på vagt - men nysgerrigheden vinder
over skyheden med hastige skridt - dejligt § - og så er hun en rigtig
fargris.

Mvh

Anita og Frode der synes det er helt fint at Agnes er en fargris for så kan
han have sin moar i fred.

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 17:40

Jamen det er jo "arbejdsfordeling" en slave til Frode
og Fido "de er store, kan godt dele" og en til Agnes
hun er lille og skal have fuldtids-opvartning.
Så tillykke med din nye titel Jens *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali