Hvordan man bruger et PC GeForce2 MX i sin~
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-07-02 03:54

Hejsa,

Efter et lille fejlkøb med et Asus V7100 Pro SE 64 MB (m. TV-ud) der
ikke kunne være i min Cube, fik jeg endelig fat i et Asus V7100 Pro 32
MB kort, som kunne være i min Cube.

For at gøre en lang historie kort, så gik det helt smertefrit og jeg har
nu et GeForce2 MX400 grafikkort i min Cube.

For andre der skulle være interesseret i samme manøvre har jeg lavet en
ganske fyldestgørende guide på denne adresse:

http://homepage.mac.com/rfn/gf2cube.html

Kortet koster omkring 600 kr. og er købt hos Midt-Data. Jeg ved ikke
hvor længe der bliver produceret GeForce2 MX kort, men det lader ikke
til at de stopper lige foreløbig, så hvis andre vil vente til 10.2 er
ude, så sker der vist ikke noget ved det.

--
Mvh.
René Frej Nielsen