Re: Kabelnettet.dk
Fra : Peter Heide

Dato : 21-07-02 01:39

For 49 kr. pr. mdr kan jeg kun sige at jeg er mere end tilfreds.....

Med hastighed på multi-downloads : 1mbps - 2mbps ,er der ikke noget at klage over.

Der er et nogle afbrydelser på et par timer ,en gang imellem ,men det er
til at leve med.

Jeg ved ikke hvordan deres mail-server er, men Kabelnettets news-server,
som de fleste andre udbydere, er der ikke meget sjov ved. Hvis man skal
ha' en news-server der virker optimalt, må man hoste op med los dolerés.