Switch opsætning: valgfri pc og valgfri mo~
Fra : RonNie Pedersen

Dato : 20-07-02 23:16

Hey

skal have følgende op og rulle:

2 maskiner med hver sin monitor, men hvor den ene maskine skal kunne
bruges på begge skærme (dog ikke samtidigt).

Ud fra produkter jeg kender til, så vil jeg gøre det sådan at PC1
sidder til en klassisk 2 monitor på én pc switch, hvor den ene udgang
går til Monitor1 og den anden går hen til en anden switch. Denne
switch er en 2 pc'er til én monitor type, hvor signalet fra PC2 kommer
og dette sammen med udgang 2 fra switch1 kan samles til monitor2.

Så burde jeg frit vælge hvilken maskine der skal bruges til hvad...
keyboard og mus er en anden snak, men det er ikke nær så vigtigt som
skærmen.

Dvs:

1 stk. 2 pc -> 1 monitor og
1 stk. 2 monitor -> 1 pc

plus lidt kabler.

Er der nogen der har en bedre ide?. Skal bruge nogle gode kabler til
dette, og jeg dem jeg kan finde er min. 2mt. Har sikkert ikke brug for
mere end 1mt da de to skærme står ret tæt på hinanden.

TIA

Cheers
RP