Nye billeder...
Fra : AEK

Dato : 20-07-02 21:21

hejsa !

Jeg har lagt nye billeder ind.
De der har lyst til at se rødderne , kan klikke her, husk at trykke " næste
" foroven :

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=41

God weekend til alle fra os.

/ Anya.

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 20-07-02 21:54

> Jeg har lagt nye billeder ind.
> De der har lyst til at se rødderne , kan klikke her, husk at trykke "
næste
> " foroven :

Aj hvor er det altså nogen dejlige billeder, og hold da op hvor har i
hurtigt fået jeres ting på plads.

Vibeke J

Fra : AEK

Dato : 20-07-02 22:22

> Aj hvor er det altså nogen dejlige billeder, og hold da op hvor har i
> hurtigt fået jeres ting på plads.

Hej Vibeke !

Kæresten & jeg er begge ordensmennesker, så det kunne ikke være
anderledes...*G*
Hvis du kigger efter, kan du se, at ledningerne i baggrunden er SMIDT ind
under reolen...*G*

/ Anya,.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 20-07-02 22:42

> Kæresten & jeg er begge ordensmennesker, så det kunne ikke være
> anderledes...*G*
> Hvis du kigger efter, kan du se, at ledningerne i baggrunden er SMIDT ind
> under reolen...*G*

Hehe - ja okay - så e rder ikke meget andet at gøre end at få det på plads.
Gid jeg var lidt mere til den side *g*. Men okay - det er lidt befriende at
se de ledninger *G*, sådan ser det dog stadig ud inde under mit computerbord
*G* - selvom der er gået 1½ år snart *g*. Jeg orker slet ikke at finde rundt
i alle de ledninger der er fra to comps, scanner, printer og.... og...
og....

Vibeke

Fra : Kate

Dato : 21-07-02 09:32

Hihi, de er godt nok skønne. Specielt Tilde på skærmen er ret fed

Kate

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-07-02 13:10

Hej Anya.

Dejlige billeder

Jeg har lige et spørgsmål til jeres radiator seng...Hvor stor/høj er den
radiator, som den sidder på? -Det ser ud som om sengen sider ret lavt?

Jeg spørger, fordi alle mine radiatorer er sådan nogle lave nogen, der
sidder enten under loftet eller helt nede ved gulvet, og jeg har af den
grund opgivet radiatorsenge, men det kan måske godt lade sig gøre alligevel?

Mange hilsner
Katrine

Fra : AEK

Dato : 21-07-02 13:36

Hej Katrine !

Ang. radiatorseng :
I vores nye lejlighed, er der " normale " radiatorer.
Men i den forrige, var de meget lave. Det gav dog ingen problemer, vi kunne
sagtens have sengen på alligevel.
Dog var Oscar lidt for tung, så den ramte gulvet.........

Og Kate : Yeps, billedet af Tilde er på skærm, er fed.
Kæresten er helt pjattet med det billede.
Tilde har en ide om, at hvis vi begge sidder ved compere - så hopper hun op
på mit skød , ælte mine lårbasser godt igennem og så op og sove på
skærmen.....
et fast ritual for damen....*G*

Er der nogle af Jer, der ved , hvordan det går med " projekt Breth " ?

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 14:11

Hej Anya
Journalisten fra DR har haft ferie i denne uge, men er
tilbage i morgen, og så håber vi at hun har fået div.
papirer som hun har bedt om (aktindsigt) så hun kan
komme igang

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-07-02 20:06

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev:

> [...]
kunne
> sagtens have sengen på alligevel.
> Dog var Oscar lidt for tung, så den ramte gulvet.........

*LOL*
Jeg tror dog, jeg tager chancen og prøver at investere i en alligevel (når
det altså bliver koldt igen og varmen fra radiatoren begynder at lokke)

Tak for svaret

Katrine

Fra : AEK

Dato : 21-07-02 22:22

Hej Katrine !

Hos os er det en kæmpe succes.
De elsker alle tre den.
P.T. Er det Tildemus der " ejer " den. Om 14 dage, er det mest Tøsen , der
ligger der.

Jeg har lige taget et billede til dig, så du kan se, om den kan hænge på din
radiator.
Øøøøhhh, Oscar mente, at du også skal se hans numse......

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=49

Anya,

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-07-02 22:44

> Jeg har lige taget et billede til dig, så du kan se, om den kan hænge på
din
> radiator.
> Øøøøhhh, Oscar mente, at du også skal se hans numse......

iih tak. Sikken service (Fin numse )

Men jeg er nu lidt i tvivl. Kan jeg lokke dig til at måle hvor høj "ryggen"
er. Der er faktsik kun 37 cm. fra gulvet og op til den øverste kant på mine
radiatorer (har lige målt), så jeg er bange for at kattene alligevel kommer
til at ligge på gulvet

Men...he he...måske kan jeg hænge den på radiatoren i soveværelset. Den
sidder oppe under loftet og og har et klatretræ som nærmeste nabo. Mon ikke
det kunne være et hit med en lun soveplads i højderne...Åh nej, jeg glemte
lige, at jeg næsten aldrig har tændt for varmen derinde. Men måske det dur
alligevel

Mange hilsner
Katrine

Fra : AEK

Dato : 21-07-02 22:44

Hej Katrine !

Højden ( ryggen ) er 28 cm.
Ang. soveværelset, der kan du sagtens bruge den.
Vores er total ligeglade hvor den er, blot de har den.

MEN om vinteren er den selvfølgelig et ekstra hit.
Dog er det meningen , at vi vil have en til , netop til soveværelset ( Hvor
der IKKE er varme ).

/ Anya.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 22-07-02 01:07

"AEK" skrev .

> [...]
>
> MEN om vinteren er den selvfølgelig et ekstra hit.
> Dog er det meningen , at vi vil have en til , netop til soveværelset

Tak

Uanset hvor den kommer til at hænge, så skal vi nu ha' en radiatorseng *S*

Katrine

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-07-02 09:07

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tak
>
> Uanset hvor den kommer til at hænge, så skal vi nu ha' en radiatorseng *S*

Er en radiateorseng ikke bare en hængekøje der tilfældigvis kan hænges på en
radiator? For så burde den være et hit uanset om den hænger på en kold eller
varm radiator. Selvom varmen selvfølgelig vil være et ekstra plus.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-07-02 22:43

> [...]
mine
> radiatorer (har lige målt), så jeg er bange for at kattene alligevel

Altså nu fik du min ud i et større arkitektonisk projekt
Afstanden fra gulv til den øverste kant af radiatoren i stuen her er 47
cm. Jeg hentede et par katte og dumpede dem i en af hængekøjerne
og incl. katte er afstanden fra det laveste punkt i hængekøjen og til
gulvet 10 cm. Så det burde liiiiige kunne lade sig gøre.......

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Katrine Nederby

Dato : 22-07-02 01:05

"Helle Andersen skrev:

> [...]
> og incl. katte er afstanden fra det laveste punkt i hængekøjen og til
> gulvet 10 cm. Så det burde liiiiige kunne lade sig gøre.......

Tak for indsatsen; Helle. Kan lige se det for mig *GG*

Mange hilsner
Katrine