tre hurtige spørgsmål vedr. FrontPage 2002~
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-07-02 11:47

1. Henter et site ned i FP 2002 og vil ændre på de enkelte sider
med billeder m.v. - hver eneste gang jeg forsøger på at ændre
blot et komma, kommer timeglasset frem og reagerer - og ikke nok
med det: cursoren hopper vildt op og ned og jeg kan intet
foretage mig førend det hele er til ende, og det tager urimelig
lang tid (op til et par minutter) - derpå vil jeg ændre på noget
andet (jeg er under hele processen on-line via en
adsl-forbindelse), og cirkus'et gentager sig.
Nogen forklaring? (jeg har slået firewall fra)

2. Ved upload med alle siderne på en gang, begynder den at
arbejde for så til sidst at standse helt - hvis jeg så forsøger
at aktivere musen, går processen i gang igen, men ofte sker der
det at hele FP mister alle ikoner og billeder, således at skærmen
ender med en svag aftegning af FrontPage -programmet. Og hvis jeg
ikke deaktiverer det hele med joblisten, bliver det hele stående
en rum tid - og pludselig får jeg XPs fejlmeddelse, hvor jeg så
kan sende fejlmeddelelsen til MS.
Nogen forklaring?

3.Jeg gemmer nogle filer og billeder - og når jeg ser på
skrivebordet, ligger filerne også dér, selvom jeg ikke har gemt
dem på det sted - nogen forklaring?

Maskine: Pentium III 256 MB, 30 GB HD, ADSL 512/128 - upload til
udbyder med FP extensions. Virusscanner, Firewall (Norton),
trådløst tastatur og mus, (begge fra Logitech) skærmkort Ati Rage
128 VR AGP (16 MB)
Styresystem: Windows XP pro - FrontPage 2002, officepakken XP -
og diverse andet software. Massevis af plads på HD.

Arne H. Wilstrup

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-07-02 23:08

Slå Norton Antivirus fra hvis du har denne.