Djamal The Nussegøj
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-07-02 03:50

Hej alle,

jeg havde egentlig tænkt mig at kalde dette indlæg for "Djamal er død !
Længe leve Kong Djamal !". For det var sådan man fejrede en ny konges
komme, i gamle dage.

Men kunne alligevel ikke få mig selv til det, for jeg ved at Nina ville
tisse i bukserne og få kaffen galt i halsen når hun så titlen )))

Anyway... det er som om den kære Djamal er en ny kat hver dag. Nogle
dage løber han bare han ser mig, andre dage er han helt vildt nusselig.
Nu har jeg fundet ud af at hvis jeg taler til ham samtidig med at jeg
går hen mod ham, så er han mere tilbøjelig til ikke at løbe.

Jeg har endda to gange idag, haft ham oppe i mine arme for at nusse ham.
Han gik og spandt højlydt og gnubbede sig op af alting (faktisk lignede
han en kat der lige var kommet hjem fra en alt for god bytur ). Så
måtte jeg jo lige se om jeg kunne ta' ham. Det ku' jeg. Han blev endda
ved med at spinde Men... 10 sekunder... der går hans grænse p.t. Så
er det ned igen, og gå og té sig kælen Og ikke noget med at han
ligger på ryggen i armen som Scottie. Næh nej, på maven eller ingenting

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-07-02 11:28

On 20/07/2002 04:49, in article
MPG.17a2ee31bb6200279896f9@news.cybercity.dk, "Jacob Saaby Nielsen"
<jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote:

> [...]
> er det ned igen, og gå og té sig kælen Og ikke noget med at han
> ligger på ryggen i armen som Scottie. Næh nej, på maven eller ingenting

Sikke fremskridt! han er en charmerende herre
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-07-02 15:54

Tak for hensynet *g*

Bare vent han kommer til at tvinge dig til at kæle, indtil du er død i begge
arme. Han har for øvrigt aldrig kunnet lide at ligge på ryggen, men det kan
du nok få lært ham.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 20-07-02 18:36

In article <_He_8.25514$Yf1.1102144@news010.worldonline.dk>,
cats@feca.dk says...
> [...]
> arme. Han har for øvrigt aldrig kunnet lide at ligge på ryggen, men det kan

Nu må vi se... Det virker som regel med kvinder, men nu ER han jo en
hankat )))

Sorry, ku' ikke lade være ))))

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Kate

Dato : 21-07-02 08:53

Jacob Saaby Nielsen <jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote in

> Men... 10 sekunder... der går hans grænse p.t. Så
> er det ned igen, og gå og té sig kælen Og ikke noget med at
> han ligger på ryggen i armen som Scottie. Næh nej, på maven eller
> ingenting

Jeg viste at du nok skulle for "knækket" ham
Johan vil også kun sidde på arm kort tid og jeg har prøvet een gang for
mange år siden at lægge ham på ryggen, puha, der var vores venskab tæt
på at ryge sig en tur så det har jeg ikke gjort siden. Sofie vil _slet_
ikke tages op. Heldigvis er Lante så et værre hængetræ (og han er jo
somali, så det kan jo være det kommer hos Djamal) dog vil han heller
ikke ligge på ryggen.

Kate