Asus gf4 og winxp
Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-07-02 17:33

Er der andre end mig der har problemer med at få Asus GF4 ti4600 TD til at
køre under Windows XP pro.

Jeg får forkert grafik i gta3, blå skærm når jeg prøver at køre Midnight GT,
og andre mærkelige fejl.

driver ver. 28,80 (den som ligger på cd´en)
abyt kt7a-raid
t-fugl 1200@1333
300 w. strømforsyning.

Hjælp, hvad er der galt........

Jakob

Fra : DWM

Dato : 19-07-02 20:20

"Jakob Andersen" <jakob@sprit.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end mig der har problemer med at få Asus GF4 ti4600 TD til at
> køre under Windows XP pro.

Ingen problemer her med mit Asus GF4 ti4600 Ultra Deluxe

> Jeg får forkert grafik i gta3, blå skærm når jeg prøver at køre Midnight GT,
> og andre mærkelige fejl.
>
> driver ver. 28,80 (den som ligger på cd´en)

Der er en 29.80 på asus´s tyske ftp:
ftp://www.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V8xx0/
Jeg bruger dog den lidt ældre 29.40

/Kenneth Iversen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 19-07-02 21:05

> Er der andre end mig der har problemer med at få Asus GF4 ti4600 TD til at
> køre under Windows XP pro.

Ingen problemer her overhovedet...

> Jeg får forkert grafik i gta3, blå skærm når jeg prøver at køre Midnight
GT,
> og andre mærkelige fejl.

Får det strøm nok?

> driver ver. 28,80 (den som ligger på cd´en)
> abyt kt7a-raid
> t-fugl 1200@1333
> 300 w. strømforsyning.

Mærke på PSU?

Jeg bruger Detonator 29.20 (ikke asus), da det umiddelbart er den der giver
mig bedst ydelse...

Jonny.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-07-02 00:15

"Jakob Andersen" <jakob@sprit.dk> wrote in

> Er der andre end mig der har problemer med at få Asus GF4 ti4600
> TD til at køre under Windows XP pro.
>
> Jeg får forkert grafik i gta3, blå skærm når jeg prøver at køre
> Midnight GT, og andre mærkelige fejl.

Hvad angår GTA3 ... Prøv at læse den medfølgende README til GTA3, den
er så vidt jeg husker i samme folder som din genvej til spillet?
Prøv at se efter et sted hvor der står noget med nvidia eller geforce -
der kræves en update fra M$ for at der ikke er mærkelig grafik i
menuerne i det spil.

Kender ikke lige Midnigth GT - hvad er de andre mærkelige fejl? Er det
også i Midnigth GT eller er det andre steder de opstår.

> driver ver. 28,80 (den som ligger på cd´en)
> abyt kt7a-raid
> t-fugl 1200@1333
> 300 w. strømforsyning.

Prøv også med en nyere driver.

Flemming

Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-07-02 13:45

> [...]
> Prøv at se efter et sted hvor der står noget med nvidia eller geforce -
> der kræves en update fra M$ for at der ikke er mærkelig grafik i

Super, det hjalp på mine problemer.
Tak for hjælpen

Jakob