ADSL imac CyberCity
Fra : Villy Seiersen

Dato : 14-02-01 21:21

Hej

Kan nogen svarer mig på om ADSL CiberCity er et godt valg.
aftalen er 349 kr. om måneden fri adgang til internet.

Jeg har i øjeblikket tele danmark, internetstik til 495 kr. med 60 timer
i kvartalet i aftentimerne + Opasia til 499 0m året men de kan ikke
levere en router til imac, men det kan CyberCity.

er der noget bedre/billigere tilbud, eller er der dårlig erfaring med
CyberCity ??

Hilsen Villy

macbrugerklubben

Fra : Finn Poulsen

Dato : 14-02-01 21:39

Jeg har CC 384/128 og det kører fedt.
vh

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 14-02-01 21:49

Jeg har CyberCity DSL 512/512 og det kører upåklageligt, der er dog nogle
meget irriterende ting ved CyberCity, deres mailserver er nede meget ofte
(næsten dagligt). Jeg mister ca. 1 ud af 30 mails... Deres nyhedsserver er
også ofte nede og der er tit problemer med manglende beskeder osv.

Mark

Fra : Ronty

Dato : 14-02-01 22:02

Jeg har en 384/384 fra Cybercity og det funker upåklageligt.... Jeg har ikke
haft problemer med abonnementet... Cybercity yder også rigtig god support på
opsætning af routeren.... Man kan nemlig gå ind på deres hjemmeside og få
den til at generere den kode man skal bruge når man bruger telnet, hvis det
er at man ikke kan det og ikke gider at sætte sig in I det.

in article 3A8AEF2C.675AA07@tv.dk, Mark S. Rasmussen at mark@tv.dk wrote on
2/14/01 9:48 PM:

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 14-02-01 23:01

Villy Seiersen wrote:

> [...]
> levere en router til imac, men det kan CyberCity.
>
> er der noget bedre/billigere tilbud, eller er der dårlig erfaring med

Jeg har selv en iMac 350 med TeleDanmark Pro@ccess 256/256. Det kører bare
rigtig godt. Der følger en SpeedStream ethernet router med og det kan
sagtens bruges på Mac. Man sætter bare ledningen i stikket og sætter TCP/IP
til Ethernet, bruger DHCP-server.

Pris: 425 kr. pr. kvartal inkl. moms. CyberCity's ADSL til 349,- har samme
downstream men kun 128 kbit upstream mod Pro@ccess' 256.

For mere information, se http://www.tele.dk/menu/nm2100.htm.

PS. Lad dig ikke narre af, at de skriver det kun er for virksomheder.
Private kan godt få det alligevel.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 15-02-01 22:19

Emil Jelstrup <emj@postkasse.net> wrote:

> Pris: 425 kr. pr. kvartal inkl. moms.

Desværre er dette en typo: det er selvfølgelig 425 kr. pr. måned -
ellers ville de fan'me være billige!

Ellers vil jeg foreslå, at teste sit telefonnummer på de forskellige
udbyderes hjemmesider. De har alle en boks hvor du indtaster dit
telefonnummer og du så for at vide om du kan få ADSL fra dem.
(Ellers få overblik på www.mint.dk)

MVH ANR

"You're damned if you do, and you're damned if you don't!"
- Bart Simpson

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 16-02-01 00:36

Andreas N Rasmussen wrote:

> [...]
> (Ellers få overblik på www.mint.dk)
>
> MVH ANR
>
> "You're damned if you do, and you're damned if you don't!"

ups...

//Emil Jelstrup

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-02-01 22:07

Jo, du skal bare vælge Pro@ccess ADSL.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 15-02-01 00:01

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote:

> Jo, du skal bare vælge Pro@ccess ADSL.

Til hvilken pris? Jeg husker CCs som 345 kr./kvartal for billigste
opkobling - billigere end NetExpress.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-02-01 00:15

In article <1eouees.r1tusq1qsn4urN%serse@diku.dk>, PerRonne@mac.com
wrote:

> Jeg husker CCs som 345 kr./kvartal for billigste opkobling

Med hvilken hastighed?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 15-02-01 00:19

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote:

> Med hvilken hastighed?

258 Kbit/s, hvis jeg husker korrekt. Jeg kan ikke huske om der var en
særlig lav uploadhastighed - men det står naturligvis på deres
hjemmeside.

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-01 12:34

On Wed, 14 Feb 2001 21:20:59 +0100, Villy Seiersen wrote
(in message <3A8AE8AA.BDDF9BC0@mail.dk>):

> [...]
> levere en router til imac, men det kan CyberCity.
>
> er der noget bedre/billigere tilbud, eller er der dårlig erfaring med

Jeg har CyberCity DSL 512/512 (siger sig selv) og det kører fint. Ringede
angående deres newsserver, og de var ved at få den til at køre ordentligt. Og
det gør den nu, ingen problemer, nogen steder.

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk