og så er BASIL kommet hjem! - BILLEDER!
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-07-02 15:15

Så har vi fået hentet Basil. Han styrter allerede rundt og er MEGET
hjemmevant, men Phumba... er RASENDE på ham. Hun har nu ligget de sidste 2
timer under sofaen og knurret og knurret.

Bøv er nogenlunde ligeglad, og Jack ved ikke helt hvad han skal mene. Han
hvæser lidt, men ikke særligt overbevisende.

Se billederne af Basil her: http://cutiecats.dk/galleri3.shtml

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-07-02 15:35

Hej Lisbeth
Tillykke med Basil
Det er bare typisk at hankattene er ligeglade og hunkattene først lige skal
vænne sig til en lille ny. Her i huset var det jo også Midas, der
"adopterede" Jala-Jala i begyndelsen, men nu er det vores hunkat "Pusser",
der passer hende selvom Midas stadig også ser efter hvad hun laver.
Hilsen Vibeke

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-07-02 16:29

Hej Lisbeth
uhmm, kan godt forstå at I faldt for ham, det ku' jeg
også snildt gøre

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 19-07-02 16:37

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Så har vi fået hentet Basil. Han styrter allerede rundt og er MEGET
> hjemmevant,

Øj, nogle store ører....hører han så efter?
Nej, det lyder da som om han har selvtilliden i orden den lille.
Tillykke med ham.

Kate

Fra : nitsen

Dato : 19-07-02 17:05

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev
> [...]
>
> Bøv er nogenlunde ligeglad, og Jack ved ikke helt hvad han skal mene. Han
> hvæser lidt, men ikke særligt overbevisende.

Tillykke med den lille ny - det kom som en overraskelse at det var i dag
*fniz* - han er sød - dejligt at han allerede hærger rundt - hende Phumba må
da overgive sig for charmebøffen på et tidspunkt §

Mvh

Anita og Agnes der slet ikke er så modig som Basil og Frode der har det som
Bøv - killinger er kedelige *ggg*

Fra : Eva

Dato : 19-07-02 17:12

Hej Lisbeth
Så er ventetiden endelig slut hva´...
Også tillykke til jer med den lille ny.
Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med ham og de andre.
Hilsen Eva
Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah96pu$m8r$1@sunsite.dk...