Jeg er ret sikker på at vi snakker forbi hinanden.
Jeg havde bestilt et produkt og betalt - de kære mennesker har bare sendt
det til en anden. De ved det godt, men indrømme det vil de ikke. Det gør mig
en smule pissed.
MVH
Morten
"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
news:3d3918cb$0$16798$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "[3700] MHJ" <morkaj@email.com> skrev i en meddelelse
news:ahb0g6$cft$1@sunsite.dk...
> > Jeg mener ikke at det har noget med service at gøre. Der er ren
> > anstændighed. Man må vel kunne forvente at få de varer der er bestilt.
>
> Da ikke hvis de har ferie.
>
> > Det der i den grad pisser mig af er at der ikke svares på henvendelser
(det
> > har jo nok noget med service at gøre). DEt er min opfattelse at de er
> > vidende om at der er gået noget rigtigt galt i forsendelserne, men
indrømme
> > det? Ikke tale om.
>
> Det er jo et problem hvis de har ferie.
>
> > Men hvis alt andet glipper kan man jo melde dem for tyveri. Det løser
ikke
> > probleme, men fanger helt sikkert opmræksomheden.
>
> Du kan ikke melde dem for tyveri da du selv har sendt produktet
> til dem. Det må jo gå under en form for bedrageri hvis det endelig er.
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
>
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp
>