Amalgam/kviksølvforgiftning - min hjemmesi~
Fra : Joyce Cupit

Dato : 14-02-01 20:19

Det er glædeligt, at medierne endelig gør noget ved dette emne. Jeg har
forsøgt at skrive lidt om det på min hjemmeside (undskyld, det er ikke for
at reklamere for den, kun for at hjælpe hvis jeg kan.)

http://home13.inet.tele.dk/JCupit/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 14-02-01 21:48

> Det er glædeligt, at medierne endelig gør noget ved dette emne. Jeg har
> forsøgt at skrive lidt om det på min hjemmeside (undskyld, det er ikke for
> at reklamere for den, kun for at hjælpe hvis jeg kan.)

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke umiddelbart kan finde svar på. Hvor
meget kviksølv er der i amalgam? Og hvilke andre stoffer består det af?

Mvh Maria

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 14-02-01 22:03

I indlægget <5aCi6.63875$zw.1102424@twister.sunsite.dk>
dateret 14 Feb, forfattede Maria Frederiksen:

> Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke umiddelbart kan finde svar på. Hvor
> meget kviksølv er der i amalgam? Og hvilke andre stoffer består det af?

Ca 50% Hg, jeg skal lige se om jeg kan finde linket til en
produktbeskrivelse fra en af producenterne.

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 14-02-01 22:42

I indlægget <4A4CE02D1E%alexbach@isa.dkNOSPAMnet.dk>
dateret 14 Feb, forfattede Alex Bach Andersen:

> Ca 50% Hg, jeg skal lige se om jeg kan finde linket til en
> produktbeskrivelse fra en af producenterne.

Det er noget i denne stil jeg mener:

http://www.caulk.com/Profiles/DispersPro.html

For i øvrigt er der noget spændende lovgivning på vej i staten New York:

http://assembly.state.ny.us/cgi-bin/showtext?billnum=A04209

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen, Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
.... I'm leaving my body to science fiction.

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 14-02-01 21:57

I indlægget <96elgd$mnr$1@news.inet.tele.dk>
dateret 14 Feb, forfattede Joyce Cupit:

> [...]
> forsøgt at skrive lidt om det på min hjemmeside (undskyld, det er ikke for
> at reklamere for den, kun for at hjælpe hvis jeg kan.)

Det er en herlig og overskuelig side du har lavet der, til lykke med det
gode resultat. Jeg har stadig fire af de glinsende satanaer der skal ud
snarest muligt.

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen, Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
.... If tennis elbow is painful, imagine suffering with tennis balls.