Præcis hvilken udgave af Norton Personal F~
Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 14-02-01 20:18

Præcis hvilken udgave af Norton Personal Firewall (NPF) er det TDC
tilbyder gratis?

Jeg har forstået, at NPF 2000 ikke kan køre under Windows 2000 - PC'en
nægter at boote bagefter.
På TDC's vejledningssider er det billeder fra NPF 2001, der vises, men
filen der skal downloades hedder Npf2k_DA.exe og det antyder, at det er
NPF 2000.

Flemming Thor Hansen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 15-02-01 00:27

>På TDC's vejledningssider er det billeder fra NPF 2001, der vises, men
>filen der skal downloades hedder Npf2k_DA.exe og det antyder, at det er
>NPF 2000.

Det er NPF 2001.

Ole

Fra : Darki

Dato : 15-02-01 10:30

Hej Flemming.

Jeg kører NPF 2000 på windows 2000 uden problemer.

Darki

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 15-02-01 20:33

On Thu, 15 Feb 2001 10:29:31 +0100, "Darki" <darki@worldonline.dk>
wrote:
>Jeg kører NPF 2000 på windows 2000 uden problemer.

OK så er du bare heldig. Muligvis er problemer der kun, på maskiner,
hvor W2K er installeret som en opgradering fra W98.
En af mine venner måtte formatere harddisken og starte helt forfra efter
installation af NPF 2000 på W2K. PC'en ville overhovedet ikke boote
bagefter. En komplet installation på min PC tager ca. 12 timer, så den
risiko vil jeg ikke løbe.

Flemming Thor Hansen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-02-01 22:14

On Thu, 15 Feb 2001 20:32:36 +0100, Flemming Thor Hansen
<fth@nospam_mobilixnet.dk> wrote: in
<rgbo8tcc6odevt97rcr316b4lnm943gtlv@4ax.com>

> [...]
>installation af NPF 2000 på W2K. PC'en ville overhovedet ikke boote
>bagefter. En komplet installation på min PC tager ca. 12 timer, så den

Nu kender jeg godtnok ikke andet til W2K, end jeg har hørt det omtalt
på news, ligesom jeg ikke ved hvilken maskine du har, men hvordan kan
det dog tage 12 timer at instalere et OS?
Selvom du mener 1 - 2 timer, virker det vandvittigt IMHO.

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen

Fra : Ghashûl

Dato : 16-02-01 11:25

On Thu, 15 Feb 2001 22:14:23 +0100, Ivar Madsen
<news-21-09-00@nemo.dyndns.dk> wrote:

> [...]
>det dog tage 12 timer at instalere et OS?
>Selvom du mener 1 - 2 timer, virker det vandvittigt IMHO.

12 timer virker HELT sindsygt men det kan da godt tage et par timer i
hvert fald hvis han ikke bare mener OS'et men også diverse progs der
skal installeres.

Win2k tager i sig selv ret lang tid at installere IMO.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629 | E-mail: stefan@bruhn.to | URL: http://www.ghashul.dk

"Love, we need love, You are love, we need You"
SONICFLOOd, We Need You

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-02-01 15:00

"Ivar Madsen" <news-21-09-00@nemo.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> det dog tage 12 timer at instalere et OS?
> Selvom du mener 1 - 2 timer, virker det vandvittigt IMHO.

Har du aldrig prøvet at installere via disketter

Hygge

Flemming

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-02-01 19:05

On Fri, 16 Feb 2001 14:59:52 +0100, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote: in <96jbvi$tej$1@news.cybercity.dk>

>Har du aldrig prøvet at installere via disketter

OS/2 2.1 har jeg installeret via disketter, men siden dengang har jeg
ikke instaleret støre programmer (herunder OS'er) fra disketter,,,

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen