DANMARK-INTERNET
Fra : Martin Skafte

Dato : 18-07-02 15:17

ADVARSEL ! !

I skal aldrig bruge nedenstående ( selv om han er
en af TDC Internet`s 5-6.000 underlevandører ),
da han er fuld af løgn, plat og svindel - hans lille
usle firma ligger f ....... i NYSTED i en lille etage
ejendom på første sal - hold jer hellere væk ! !

Navn & adresse :
Med venlig hilsen /Søren Gjødvad
Dir. Danmark Internet Teamet
Adelgade 37 DK 4880 Nysted
Telf.: 5487 0186 Fax: 5487 0185
http://www.danmark-internet.dk

Med venlig hilsen/Best regards

Martin Skafte

e-mail : info@legatservice.dk

home : www.legatservice.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 18-07-02 15:22

On Thu, 18 Jul 2002 16:17:08 +0200, Martin Skafte wrote:

> ADVARSEL ! !
>
> I skal aldrig bruge nedenstående ( selv om han er
> en af TDC Internet`s 5-6.000 underlevandører ),

Underleverandør af hvad ??

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Skafte

Dato : 18-07-02 15:43

> Underleverandør af hvad ??

Alt lige fra ADSL - løsninger, Web - Design og så videre -
TDC Internet bruger massere af dem ! !

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 18-07-02 15:54

"Martin Skafte" <skafte@adslhome.dk> wrote in news:3d36d3ec$0$56215
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Alt lige fra ADSL - løsninger, Web - Design og så videre -
> TDC Internet bruger massere af dem ! !

Jaså, TDC køber simpelthen løsninger af Danmark Internet. *gnæk gnæk*

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 18-07-02 16:32

On Thu, 18 Jul 2002 16:42:51 +0200, Martin Skafte wrote:

> Alt lige fra ADSL - løsninger, Web - Design og så videre -
> TDC Internet bruger massere af dem ! !

Jeg tror der er noget du har misforstået, TDC køber næppe noget af disse
folk - men de er *FORHANDLER* af TDC's produkter - det er noget *HELT*
andet.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Skafte

Dato : 18-07-02 17:06

Jeg har netop modtaget følgende fra den yderst sympatiske
Søren fra DANMARK-INTERNET ( - intet med TDC at
gøre ! ) :

Citat :

Så gik du for langt min dreng!!!!!!!!

Tag hvad der kommer når jeg er hjemme igen i aften!!!!!!!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen /Søren Gjødvad
Dir. Danmark-Internet Teamet
Adelgade 37 DK 4880 Nysted
Tel.: 5487 0186 Fax: 5487 0185
http://www.danmark-internet.dk

Citat slut .

Jeg tror ovenstående taler for sig selv ?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-07-02 17:14

On Thu, 18 Jul 2002 18:06:18 +0200, "Martin Skafte"
<skafte@adslhome.dk> wrote:

>Jeg tror ovenstående taler for sig selv ?

At I er to drenge, der er sure på hinanden?

Har det ikke en eneste gang slået dig, at dit mudderkast også rammer
dig selv? At når folk fx på Google-groups søger efter dit website at
de vil finde indlæg fra dig, hvor du kritiserer andre firmaer uden
argumentation?
--
- Peter Brodersen

Fra : Christian Andersen

Dato : 18-07-02 18:33

Martin Skafte wrote:

> Citat :
>
> Så gik du for langt min dreng!!!!!!!!
>
> Tag hvad der kommer når jeg er hjemme igen i aften!!!!!!!!!!!!!!!!

<snip>

> Jeg tror ovenstående taler for sig selv ?

Ja, at Søren er en idiot til tegnsætning?

--
..signature

Fra : Martin Skafte

Dato : 22-07-02 11:57

Sagen er SLUT, idet den nævnte pige eller kvinde bestemt ikke har de
fornødne midler til et civilt søgsmål !

Citat .......... :

Subject: SV: Straffelovens § 265 § 266 og § 267

Kære Martin Skafte.

Hverken politiet i Bellahøj eller Nykøbing Falster vil tage sig af en sag
som den omtalte, for sager om overtrædelse af de omtalte paragraffer i
straffeloven er undergivet privat påtale, dvs. private skal selv udtage
stævning i en eventuel straffesag.

Med venlig hilsen

Erik Frodelund
Advokat ( H ) .

Citat slut ........... .

Fra : Carsten Howard

Dato : 22-07-02 12:38

"Martin Skafte" <skafte@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Sagen er SLUT, idet den nævnte pige eller kvinde bestemt ikke har de
> fornødne midler til et civilt søgsmål !

Ja det blev vi meget klogere af!

Var det ikke ide at oplyse hvad fanden det drejer sig om, du er sgu lidt
sær!

Carsten

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-07-02 12:46

"Martin Skafte" <skafte@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Sagen er SLUT, idet den nævnte pige eller kvinde bestemt ikke har de
> fornødne midler til et civilt søgsmål !

Så er der jo noget der hedder fri process.
Hvis du har ret i din opfattelse af sagen skulle det jo være en smal
sag.

Fra : Martin Skafte

Dato : 22-07-02 13:53

Hejsa !

> Det er da muligt at spore sig frem til hvem som har sendt de uhørlige
mails til hende, har man ikke prøvet på det?

SVAR på spørgsmål :

Ja, det vil TDC ADSL Internet også gøre i tilfælde af en retsag ( ca. 8.000
siders udskrift ! ) .

> Hvem har anlagt sag?

Med venlig hilsen /Søren Gjødvad
Dir. Danmark-Internet Teamet
Adelgade 37 DK 4880 Nysted
Tel.: 5487 0186 Fax: 5487 0185
http://www.danmark-internet.dk

Søren Gjødvad ! !

> Og hvad lyder tiltalerne på?

Hej Martin Skafte

Jeg er som jeg skrev til dig, ikke mulig at kue på nogen måder hvilket
efterhånden har resulteret i en masse sigtelser mod dig, bl. a.
straffelovens § 265 § 266 og § 267 som giver hæfte eller fængsel.

Derudover er der så en masse godt materiale om piratkopieringer og salg af
dette til frivate fortríndvis, har en masse veldokumenteret materiale her.
Dette giver også et længere fængelsesophold i yderste konsekvens og netop
DER er du nu!!

Jeg har talt med en bestyrtet Willy B. Stellander der har fået en del af
sagen til gennemlæsning, så du hører nok mærmere fra Ham, du kan sikkert
regne ud hvad der sker.

Man kan jo ikke ligefrem sige at du har heldet med dig for tiden, det kommer
der af at være aktiv alkoholiker og formentlig også på piller, tor mig JEG
ved hvad jeg snakker om.

Se nu Martin - er du stadig velkommen til at skrive til mig, men du må jo så
også tage følgerne og en af dem er en meddellse med en vedhftet fil ikke
under 3 MB!!!

Den får du hver gang du anmoderom den og det skulleholde dig beskæftiget
nogle timer, min pro@cess superforbindelse kan jo sagtens skyde den af i
løbet af få sekunder.

Hav nu en rolig nat Kærligst tanker

Svar fra en yderst anderkendt advokatfirma :

[...]

Så jeg er ret sikker på at sagen er slut endnu før, at den er begyndt, og
sådan skal det være, hvis ret skal være ret ! !

Fra : Carsten Howard

Dato : 22-07-02 14:10

> [...]

> under 3 MB!!!
>
> Den får du hver gang du anmoderom den og det skulleholde dig beskæftiget

Hvad har du gjort for at pisse ham sådan af, hvad bygger han beskyldninger
omkring pirat på?

Hvad med det omtalte mail til pigen, har du en kopi af det?

Er der nogen der ved hvad straffelovens § 265 § 266 og § 267 er?

Hvem er Willy B. Stellander ?

Carsten

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-07-02 14:17

"Carsten Howard" <news@chiptech.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med det omtalte mail til pigen, har du en kopi af det?
> Er der nogen der ved hvad straffelovens § 265 § 266 og § 267 er?
> Hvem er Willy B. Stellander ?

"Disse og flere spørgsmål besvares... i næste uges afsnit af
DANMARK-INTERNET"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-02 14:35

Martin Højriis Kristensen skrev:

>"Disse og flere spørgsmål besvares... i næste uges afsnit af
>DANMARK-INTERNET"

Dut dutdut dutdut - dutdutdutdut
Dut dutdut dutdut - dutdutdutdut

Bertel

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-02 15:43

On Mon, 22 Jul 2002 15:17:16 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>"Carsten Howard" <news@chiptech.dk> skrev i en meddelelse
>
>"Disse og flere spørgsmål besvares... i næste uges afsnit af
>DANMARK-INTERNET"

Hmmm minder mig om tv-serien "SOAP" eller "Skum" på dansk - de burde
snart genudsende den serie igen på en af kanalerne :)

Lars

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-07-02 15:46

"Lars Christensen" wrote...

> Hmmm minder mig om tv-serien "SOAP" eller "Skum" på dansk
> - de burde snart genudsende den serie igen på en af kanalerne :)

TVDK2 sender den.

/Peter

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-02 19:56

On Mon, 22 Jul 2002 16:45:55 +0200, "Peter Juhl"
<dev-null@list.inet.tele.dk> wrote:

>"Lars Christensen" wrote...

>TVDK2 sender den.

Tjaa jeg kan ikke se TVDK2 - men ellers tak for oplysningen :)

Lars

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 22-07-02 19:03

> Hvad har du gjort for at pisse ham sådan af, hvad bygger han beskyldninger
> omkring pirat på?

Pirateri bygges på indlæg i andre nyhedsgrupper - kan findes via google.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 22-07-02 20:05

On Mon, 22 Jul 2002 20:02:52 +0200, "Peter Elmkvist Snabe"
<peter@snabe.dk> wrote:

>Pirateri bygges på indlæg i andre nyhedsgrupper - kan findes via google.

Søgte lige på hans indlæg. Større krejler skal man godtnok lede længe
efter. Hans handler på news, er lige fra 1000 stk. pornofilm til
quinden i hans liv.

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-07-02 15:59

<skafte@adslhome.dk> wrote:

>ADVARSEL ! !

Usenet er sjovt. Jeg vil også prøve:

"ADVARSEL!! I SKAL ALDRIG BRUGE LEGATSERVICE!

HAN ER FULD AF LØGN, PLAT OG SVINDEL.

MARTIN SKAFTE
VESTERGAARDSVEJ 30 C, 1 TV
2100 KØBENHAVN Ø
TLF. 96 30 09 01"

Sådan! Usenet er sjovt. Man kan nemlig skrive en masse sjove ting. Og
man kan bare komme med udokumenterede påstande. Tak for at være et
godt eksempel på Usenet, Martin!

Usenet er sjovt.

--
- Peter Brodersen

Fra : Martin Skafte

Dato : 18-07-02 17:13

> "ADVARSEL!! I SKAL ALDRIG BRUGE LEGATSERVICE!

> MARTIN SKAFTE
> VESTERGAARDSVEJ 30 C, 1 TV
> 2100 KØBENHAVN Ø
> TLF. 96 30 09 01"

Du skulle helle få min adresse samt telefonnummer rigtigt ! !

--
Med venlig hilsen/Best regards

Martin Skafte

Skovbuen 182, 1. & 2. sal,
DK - 2600 Glostrup .

Telefon : 4660 6060 .

e-mail : info@legatservice.dk

home : www.legatservice.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-07-02 17:17

On Thu, 18 Jul 2002 18:12:50 +0200, "Martin Skafte"
<skafte@adslhome.dk> wrote:

>Du skulle helle få min adresse samt telefonnummer rigtigt ! !

Jeg kan da så tilsvarende kun anbefale dig at kontakte DK-Hostmaster
for at få det rettet. Alternativt er der god sandsynlighed for at dit
domæne forsvinder.

--
- Peter Brodersen

Fra : Martin Skafte

Dato : 18-07-02 18:15

Kære Peter Brodersen !

TAK, det vil jeg omgående gøre ! !

Se sådan fungerer NG, når det er bedst ! !

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-07-02 19:25

Peter Brodersen wrote:
> Jeg kan da så tilsvarende kun anbefale dig at kontakte DK-Hostmaster
> for at få det rettet. Alternativt er der god sandsynlighed for at dit
> domæne forsvinder.

Det er der vist i øjeblikket mulighed for uanset om adressen er rigtig
eller forkert

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-02 19:18

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> wrote in message

> Usenet er sjovt. Jeg vil også prøve:
>
> "ADVARSEL!! I SKAL ALDRIG BRUGE LEGATSERVICE!

> [...]

AKA:

WebWebWeb's
LegatService,
Att. Martin Skafte,
Firkløvervej 180,
2400 København NV

WebWebWeb's LegatService,
Att. Martin Skafte,
Ryparken 72,
2100 København Ø

Martin Skafte
Skovbuen 182, 1. & 2. sal,
DK - 2600 Glostrup

Her er så dokumentationen: http://shor.ter.dk/952456589

Fra : BlackThorne

Dato : 18-07-02 16:04

Martin Skafte wrote:

> [...]
> usle firma ligger f ....... i NYSTED i en lille etage
> ejendom på første sal - hold jer hellere væk ! !

Kunne man få at vide hvorfor?
Hvad har han gjort der retfærdiggører at han skal svines til her?

Hvis det er et reelt tilfælde, kunne det jo være man skulle skrive ham ned i
sin blacklist, men det ville da være nice med lidt mere info om manden...

BlackThorne

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-07-02 16:53

<skafte@adslhome.dk> wrote:

>ADVARSEL ! !

Det nytter ikke at advare mod noget, hvis ikke man kommer med info om
hvad det er man advare mod, hvad har de gjort/undladt at gøre?

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 18-07-02 20:42

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Det nytter ikke at advare mod noget, hvis ikke man kommer med info om
> hvad det er man advare mod, hvad har de gjort/undladt at gøre?

Jeg er enig, kom med en forklaring til hvad der er sket Martin.

Men nu når den omtalte mand "flipper" sådan bliver jeg
lidt mistænksom..

Henrik Sørensen

Fra : Martin Skafte

Dato : 18-07-02 21:09

> Jeg er enig, kom med en forklaring til hvad der er sket Martin.

Jeg kan kun sige én ting, og det er, at Søren er et svin samt, at
han får besøg allerede i morgen (brillerne af & ned med svinet
- det klarer den lokale support gruppe fra BULLSHITT - og
det er IKKE på min opfordring ! ! ) .

Fair play, ikke sandt ? ?

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 18-07-02 21:14

> [...]
> han får besøg allerede i morgen (brillerne af & ned med svinet
> - det klarer den lokale support gruppe fra BULLSHITT - og

BULLSHIT blev de ikke opløst for mange år siden.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-07-02 21:24

On Thu, 18 Jul 2002 22:08:31 +0200, "Martin Skafte"
<skafte@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>han får besøg allerede i morgen (brillerne af & ned med svinet
>- det klarer den lokale support gruppe fra BULLSHITT - og

Har du slet ingen problemer med tanken om at et par milliarder
personer kan se ovenstående posting fra dig, når de skal se om dine
firmaaktiviteter er seriøse?

Det er de færreste, der vil indgå et samarbejde med folk, der sender
døde rockere efter folk... (at Makrellen så sikkert efterhånden lugter
som hans navn antyder, er en anden sag)

--
- Peter Brodersen

Fra : Jensen

Dato : 18-07-02 21:32

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

[Snip]
> Det er de færreste, der vil indgå et samarbejde med folk, der sender
> døde rockere efter folk... (at Makrellen så sikkert efterhånden lugter
> som hans navn antyder, er en anden sag)

[Snip]

Hvor det dog sørgeligt, rædselsfuld.............første klasses underholdning
den tråd her.

Jensen

Fra : Thomas H.

Dato : 18-07-02 22:31

> [...]

> Det er de færreste, der vil indgå et samarbejde med folk, der sender
> døde rockere efter folk... (at Makrellen så sikkert efterhånden lugter

*LOL*
Jeg ka' næsten ikk' få luft...haa

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 19-07-02 10:03

> [...]
> han får besøg allerede i morgen (brillerne af & ned med svinet
> - det klarer den lokale support gruppe fra BULLSHITT - og

*Oki, jeg prøvede at være seriøs et øjeblik..
Men der er noget der tyder på at du ikke seriøs
på nogen måde.. Såå ikke mere her fra..

Henrik Sørensen.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 20-07-02 16:52

<skafte@adslhome.dk> wrote:

>Jeg kan kun sige én ting, og det er, at Søren er et svin samt, at
>han får besøg allerede i morgen

Hej Martin. Nu er der gået to dage. Fik Søren besøg? Fortæl, fortæl!

--
- Peter Brodersen

Fra : Carsten Howard

Dato : 20-07-02 00:29

> [...]
> usle firma ligger f ....... i NYSTED i en lille etage
> ejendom på første sal - hold jer hellere væk ! !

Har set at han søger folk på AF

Hvad har han gjort?

Kom med et ordenlig svar i stedet for en bunke lort!

Carsten

Fra : [5300] pkc

Dato : 20-07-02 10:17

Og så et link til hvor vi kan læse om hvor slemt han blev tilredt ham der
skulle bankes -

pkc

Fra : Jensen

Dato : 21-07-02 10:41

> [...]
> usle firma ligger f ....... i NYSTED i en lille etage
> ejendom på første sal - hold jer hellere væk ! !

Kan vi ikke snart få en fortsættelse???.........det er f..... ligesom DR/TV2
en ørkenvandring før det næste afsnit kommer ....

Jensen