AAAARRRGG.. Hercules Radeon 7500LE (Hydrav~
Fra : Scandinavian Motorsp~

Dato : 18-07-02 14:52

Hej NG

ER jeg bare dum eller?? *g*

Har problemer med at gennemskue deres Hydravision tingest.... Mit ønske: jeg
vil kunne se film på fjernsynet (fullscreen) mens jeg sidder og arbejder på
et normalt skrive bord.. Det burde kunne lade sig gøre. Sige at desktop nr 2
er fjernsynet, starte en media player på dette og så fullscreen.

MEEEN det rækker mine evner vist ikke til.. Er der nogen der har erfaringer
med dette?

mvh Tommy Fer

P.S. Håber ikke det er ot.

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 18-07-02 15:55

Det er ikke dig, der er dum.
Jeg købte selv et ATI Radeon 8500LE og jeg sendte det tilbage pga at jeg var
utilfreds med den styring som Hydravision har.

Jeg omgav simpelthen kortet fordi at kortet ikke levede op til de
forvntninger jeg havde til det.

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : The Phantom

Dato : 17-09-02 17:59

Ved at det skulle kunne lade sig gøre i andre styresystem end win2k men da
jeg kører 2000 kan jeg ikk hjælpe.