In A Box spg (CPU)
Fra : Thomas G

Dato : 18-07-02 13:00

Hej Alle

Jeg går lidt i tanker mht at opgraderer (AMD 1800+) men da jeg har læst om
nogle der har kvast deres kerne under montering af køler var det jeg tænkte.
In A Box er det med monteret køler ? eller blot en forsikring om at det
virkelig er en AMD 1800+ og ikke en eller anden CPU der er pillet ved.

mvh Thomas G

Fra : K E Nielsen

Dato : 18-07-02 13:14

Køleren følger med - Man skal selvfølgelig stadig
montere den selv.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-07-02 14:15

> Jeg går lidt i tanker mht at opgraderer (AMD 1800+) men da jeg har læst om
> nogle der har kvast deres kerne under montering af køler var det jeg
tænkte.

Du kan købe en plade udstanset aluminium til at beskytte kernen med for ca
50kr
Kig efter en "shim" i hos din hw-pusher. F.eks
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=423&page=1

/A

Fra : Hörschgen

Dato : 18-07-02 17:38

Det kan overhovedet ikke betale sig at købe en box. Jeg gjorde nøjagtig det
samme af samme grund, men ak.
For det første står der i vejledningen ikke noget om, at man skal fjerne det
lyserøde voks på køleren. Det er ikke kølepasta, men har faktisk modsatte
effekt. Derudover larmer den køler helt utroligt, så det er til at gå amok
over. Jeg har sidenhen investeret i en Silent Viking og den er virkelig
dejlig. Der sidder noget kølepasta under, men Shg rådede mig til at købe
noget Titan og så skifte det ude med det andet, da det skulle være bedre
ledene.
Derfor får du nærmest flere problemer ud af at købe en box model i stedet
for bulk.

mvh Mikkel