Nogen der kender en god rasteplads i Tyskl~
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 18-07-02 09:36

Vi er nogen stykker der skal til Normandiet men kun en med kørekort. Vi
regner med en 12-13 timer så jeg ville høre om nogen der kender et
billigt/godt overnatningssted eller om man bare kan køre op på en rasteplads
og så sove nogen timer der, uden problemer der?

MVH

Dennis

--
Fjern: slet dette ved svar

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-07-02 09:44

"\(7000\) Dennis" <cfs11807slet dette@vip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> billigt/godt overnatningssted eller om man bare kan køre op på en rasteplads
> og så sove nogen timer der, uden problemer der?

Det er tilladt at overnatte en enkelt nat på en rasteplads, men jeg er
ikke sikker på at jeg turde gøre det.

Jeg ville finde et vandrehjem eller en campingplads der ligger i
nærheden af motorvejen og få et par timer på øjet der i stedet for.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 18-07-02 11:31

jeg har lige været i Normandiet! i stedet for at overnatte på en rasteplads
hvad så med at overnatte i Amsterdam? det gjorde vi og det fortryder vi ikke
på nogen måde! I smider bare karaten ind på Rokin (en vej) og går ind på et
hotel info kontor der sidder nogen der får lister fra alle hoteller om deres
rest værelser som man kan leje til en ok pris (synes jeg) fra cirka 60 euro
for en nat pr. værelse vi fik et firestjernet værelse for 70 euro! Og så er
der jo osse lidt godt at kigge på et halvt hundrede meter derfra : )

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 18-07-02 15:02

"Nikolai R. Jensen" <Gelm det jeg er lige så glad for mit anlæg@.ha.dk>
skrev
> jeg har lige været i Normandiet! i stedet for at overnatte på en
rasteplads
> hvad så med at overnatte i Amsterdam?

Hvis man ikke skal andet end at overnatte, er det da en for lang en vej at
køre over Amsterdam.

Vi kørte engang turen til Dunkerque hvor vi kørte over Maastricht, nord om
Bruxelles og så mod Lille og derfra vest på . Det er klar den korteste vej,
overnatningsmuligheder er der masser af på vejen, man kan altid køre af
motorvejen når man ikke gider køre længere og så finde nærmeste lille by
hvor man kan overnatte på det lokale hotel for billige penge

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-07-02 20:05

"Søren Blom" wrote:

> [...]
> motorvejen når man ikke gider køre længere og så finde nærmeste lille by
> hvor man kan overnatte på det lokale hotel for billige penge

Nej, prøv Brygge. En hyggelig by i det syd-vestlige Belgien.

Såvidt jeg husker, når man dertil hvis man kører via Bremen, Osnabruck, til
højre ved Køln, via det sydlige Belgien. Så er det lige på vejen hvis man skal
ud til kysten i Normandiet.

Der er ca. 8 timers kørsel fra Kruså.

Det "nordlige" alternativ til ruten beskrvet ovenfor er vel via Bremen, fortsæt
vestpå, og da kommer man forbi Amsterdam.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Toben Sauer

Dato : 22-07-02 22:29

Eftersom Brugge er europæisk kulturhovedstad dette aar har priserne
desværre blevet paavirket - men en dejlig by.

Mvh.
Torben (Amsterdam)

Fra : Per

Dato : 25-07-02 12:13

Formula one har billig overnatning

Ellers er det ned på landevej der er mange ed and breakfast for ca. 100 kr.
pr. person incl morgenmad

Mvh Per