Tekst søges med duoen "Jens-Erik og Torben~
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 18-07-02 00:14

Hej NG,

jeg har fået en sang på hjernen, jeg kan bare ikke huske hvad den hedder. Den er
indspillet af duoen "Jens-Erik og Torben". Omkvædet har et par linier der lyder
nogenlunde sådan:
"Jeg tar dig i min favn,
jeg håber vi den dag
skal bære samme efternavn.
Så blir jeg glad ........."

Hvis der er en venlig sjæl herinde, der har den liggende, og ville poste den
her.

på forhånd tak

Kenneth Bjerregaard
KBmusik@mail.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-02 10:02

Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d35fa20$0$54751$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG,
>
> jeg har fået en sang på hjernen, jeg kan bare ikke huske hvad den hedder.
Den er
> indspillet af duoen "Jens-Erik og Torben".
________

en lille sidebemærkning.

På den nye Kandis-video fortæller alle 4 medlemmer lidt om sig selvr. Også
Jens-Erik, som har været med i gruppen siden starten. De sidder også alle 4
ved et bord og fortæller sjove oplevelser. Festlig cd.
Fars søn "Johny" fortæller en speciel sjov oplevelse så han er ved at
skvatte ned af stolen.

Undskyld afsporingen

Hilsen Åge