kreative ideer søger...
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 17-07-02 20:09

Hej !

Vores netop planlagte Kanotur til Sverige i næste uge (ons-søn), røg
desværre i vasken, da et vennepar meldte fra i sidste øjeblik..

Jeg har undersøgt feriehytter på bornholm idag, men de er forholdsvis dyre
pga. højsæson..

Så nogen herinde der har kreative forslag, til en hurtig ferie ons-søn ???

På forhånd tak !
jorgen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-07-02 22:15

"Jorgen Andersen" <popdreng@hippie_remove_.dk> writes:

> [...]
> pga. højsæson..
>
> Så nogen herinde der har kreative forslag, til en hurtig ferie ons-søn ???

Når man nu har sat næsen op efter en kanotur, så er det da trist at
måtte nøjes med noget andet. Dalsland, Sverige er da både hyggeligt og
tæt nok på til at det ikke er noget problem, heller ikke selvom man
måske kun er 2.

Ellers er der jo Gudenåen, Ryå og sikkert mange andre åer, hvor man
kan sejle i kano i Danmark. Så vidt jeg ved er det ikke ret dyrt at
leje en kano på de mindre kendte åer.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : I2

Dato : 18-07-02 09:20

Bornholm kan da godt lade sig gøre, hvis man bare vælger vandrerhjem, kan
man komme hele øen rundt for ikke alt for mange penge ...

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...