digitalkamera i singapore
Fra : michelangelo

Dato : 16-07-02 11:05

Hejsa jeg skal snart en tur til Asien og Australien og overvejer at anskaffe
et digitalkamera til turen. Er der noget spare ved at købe det i Singapore??

Mvh Lasse

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 17-07-02 19:29

Var i Singapore sidste år.
Mit indtryk ved at sammenligne priser er at der er ikke ret meget at spare
mere.
Og så er der jo lige det med garantien.
Så mit råd er at købe det hjerhjemme, der er megen konkurrence, inden
rejsen og husk at læse den DANSKE brugsanvisning.
God rejse.
PS. har i tid så besøg den danske sømandspræst, HR Pedersen, han har altid
en kop kaffe på bordet.
Mvh
Kurt

Fra : Jakob L. Nielsen

Dato : 17-07-02 20:26

"michelangelo" <essalj@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
anskaffe
> et digitalkamera til turen. Er der noget spare ved at købe det i

Nej

Var i Singapore først på året og fandt ingen steder hvor mit olympus var
billigere end det jeg havde givet hos Electronic World her i DK

Jakob

Fra : Jens Bering

Dato : 17-07-02 22:01

"Jakob L. Nielsen" <nmb14917@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "michelangelo" <essalj@bigfoot.com> wrote in message
> anskaffe
> Singapore??

[KLIP]

Du skal huske max grænsen på 1350 DKK ved indrejse fra ikke-EU-land.

Hvis du glemmer kommer der moms + told + 2 gange bøde på, så ja der er noget
at spare ved at købe det herhjemme!

Mvh

JB (som ved lidt om reglerne for rejsegods)

Fra : max

Dato : 18-07-02 05:22

Hvis du vil bruge en hel dag på det, du ved hjemmefra hva du vil ha' -
præcis hva du vil ha' ikke noget med ekstra dit og dat, det er der
du blir snydt..
Der er taxfree butikker, du får refunderet skatten i lufthavnen..
De kendte mærker har 1 års worlwide garanti - Ved ikke hvordan
det fungerer med vores nye garanti regler...
Men besparelsen 10-25% er næsten ikke besværet værd -
De er dygtige sælgere og de vil tage røven på dig hvis du ikke har
check på det..
Men hvis du syns det er sjovt at handle, så kan det være en oplevelse.
Du kan være heldig at finde modeller der endnu ikke er kommet
til Europa....
Mit råd vil være at købe hjemmefra, lære at bruge udstyret og checke
at det ikke er en mandags model - Så kan du købe tilbehøret, CFkort,
tele/vidvinkel converter, taske, filtre etc. derude...
Ha' en go' tur..max

Fra : benny bryde

Dato : 18-07-02 14:55

Hi Max

Nå her er du, det glæder mig at hilse på dig igen.
Ja! du er jo et utroligt vidende menneske, ja man kan jo næsten bruge ordet
expert, så det er da kun er naturligt at du har valgt at dele lidt af din
viden med os andre. Dit fantaske indlæg her, er jo blot et nyt eksempel
herpå. (fantastisk godt og inspirerende).
Nu da jeg har lært dig at kende, kan jeg vist godt betro dig, at det også
fremover vil være mig en udsøgt fornøjelse at følge dine skarpsindige indlæg
i diverse nyhedsgrupper.

mvh
benny

Fra : max

Dato : 18-07-02 20:04

> Nå her er du, det glæder mig at hilse på dig igen.
>snip<
>
> mvh
> benny

Aah - sømanden med den lille sorte... Ku´ikke lige komme på det, og har
mistet den tråd. Hvis du har nye billeder ska det da være mig en udsøgt
fornøgelse at kigge forbi.. Men du må starte en ny tråd :) max
P.S. Kan det passe at nogle af dine indlæg blir filtreret fra hos
Tiscali..???

Fra : benny bryde

Dato : 18-07-02 21:55

Aner det ikke, men du skylder mig stadig muligheden for at se hvor dygtig du
er - ikke ?

Fra : max

Dato : 18-07-02 23:31

> Aner det ikke, men du skylder mig stadig muligheden for at se hvor dygtig du
> er - ikke ?

Jo - du har ret, jeg poster et link i foto, når jeg får skruet noget
sammen, jeg er bare totalt uorganiseret i øjeblikket.. max

Fra : benny bryde

Dato : 18-07-02 23:55

Ok max

Det ser jeg så med glæde frem imod, holder øje i den relevante gruppe og
ønsker dig god fornøjelse med projectet.
endvidere....undskyld og farvel til alle øvrige i denne gruppe, for dette
lille intermezo.
benny

Fra : Isabel N

Dato : 18-07-02 06:53

Hej,

Det är dyrt med elektroniska apparater i Singapore, Malaysia, Taiwan mm.
Det är dock billigt i Hongkong.

Hälsningar,

Isabel N

Fra : Gard Karlsen

Dato : 18-07-02 06:58

Hei

Det spørs hvordan du definerer dyrt. Jeg har lenge vært på jakt etter et
digitalt kamera. Jeg fent tilslutt ut at Canon Powershot S30 var kamera som
jeg ønsket. I butikken i Norge koster dette kamera 7000 kroner og en 128 MB
minnebrikke koster 1000 kroner. I Singapore fikk jeg dette for 4800 kroner.

--
Regards
Gard

Fra : Alex Linaa

Dato : 18-07-02 08:49

"Gard Karlsen" <gard@karlsen.ms> skrev i en meddelelse
> [...]
MB
> minnebrikke koster 1000 kroner. I Singapore fikk jeg dette for 4800

Dette kamera kan købes til kr. 5.120.- i Danmark, og Et 128 Mb Smartmedia
koster i omegnen af kr. 400.-

se evt. http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587955

vh
Alex Linaa

Fra : NISC

Dato : 18-07-02 16:48

On Tue, 16 Jul 2002 12:04:31 +0200, "michelangelo"
<essalj@bigfoot.com> wrote:

>Hejsa jeg skal snart en tur til Asien og Australien og overvejer at anskaffe
>et digitalkamera til turen. Er der noget spare ved at købe det i Singapore??
>
>Mvh Lasse

købte Canon s30 plus 128 mb over nettet hos topvision.com i Luxenburg
pris ialt, incl forsendelse dkr 5130,00

nisc

Fra : carl munk

Dato : 19-07-02 16:22

NISC <nikolajs@TDCadsl.dk> wrote in message news:<2modjucspoue87g8616ha9ipu94kdmiggv@4ax.com>...

> købte Canon s30 plus 128 mb over nettet hos topvision.com i Luxenburg
> pris ialt, incl forsendelse dkr 5130,00
>
> nisc

Det var godt nok billigt du har sparet 750 dkr hos www.topvision.lu
end hvis du havde valgt www.technikdirekt.de som andre anbefaler.

Hvad varen koster i det dyre NORGE har vi fået at vide