Intel vs AMD - nVidia vs ATI - Windows vs ~
Fra : Jonny Jensen

Dato : 17-07-02 15:47

Hejsa....

Først, NEJ, jeg er ikke ved at starte en religionskrig, så bare en artikel
hos tom, som jeg synes folk bør se, da vi har haft et hav af religionskrige,
og sikkert får det igen

Artiklen findes her, men essensen har jeg lige smidt ind nederst, synes det
er rart med lidt fornuft i galskaben, soryy hvis det er lidt OT...

http://www17.tomshardware.com/smoke/02q3/020715/index.html

Intel or AMD - who cares?! Nvidia or ATI - who cares?! Windows or Linux -
who cares?! It's about the experience. The technology. It's the journey, not
the destination. There is no end point. No perfect buy. No perfect company.
No perfect chip. Stop looking for your identity in a piece of hardware!

Jonny.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-07-02 20:25

Jonny Jensen skrev: (messageID:

> [...]
> the journey, not the destination. There is no end point. No perfect
> buy. No perfect company. No perfect chip. Stop looking for your

Specielt den sidste sætning synes jeg siger alt! En skam at vi alligevel
nok ikke slipper for flere religionskrige på usenet...

--
Kasper Damkjær - Intel, ATi & Windows! - YEARH! :)
http://www.damkjaer.net/