AOpen GF4 Ti4200 DVI-->VGA dongle
Fra : Kresten Bager

Dato : 17-07-02 12:32

Hej gruppe,

Her lige modtaget mit AOpen kort men der er ikke en DVI-->VGA dongle med,
den er måske ikke med som standard?

Mvh Kresten

Fra : Jens Sigurdson

Dato : 17-07-02 15:01

Prøv at se første sider i manualen, der står som regel hvad der der skal
følge med i kassen...

/ZIGGE

Fra : Kresten Bager

Dato : 17-07-02 16:47

Hej,

Det står den ikke men nogle af de andre ting som er med (Video in/out er
heller ikke angivet på listen)...

Hvis nogle har købet kortet må du meget gerne skrive om du fik en med eller
ej - tak!

P.s. ja jeg ved Asus leverer en med, men sælges de i løs vægt, og hvor?

tak!

Mvh Kresten Bager

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 24-07-02 16:24

Kresten Bager wrote:
> Hvis nogle har købet kortet må du meget gerne skrive om du fik en med eller
> ej - tak!

Jeg har et AOpen, Aeolus Ti4200, 128MB RAM og der fulgte IKKE nogen
dongle eller anden form for DVI til VGA converter med.

/Jacob

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-07-02 15:13

Kresten Bager skrev bl.a.:

> Her lige modtaget mit AOpen kort men der er ikke en DVI-->VGA
> dongle med, den er måske ikke med som standard?

Jeg bemærkede denne sætning i et review af et MSI kort.
http://hardocp.com/article.html?art=MzI0LDI

"Multi Monitor support is possible through the use of NVIDIA's nView logic
since MSI was nice enough to include a DVI-to-VGA adapter."

Udfra det, lyder det ikke til at man kan forvente at en DVI->VGA dongle
medfølger.

--
Lars

Fra : DWM

Dato : 17-07-02 15:55

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> since MSI was nice enough to include a DVI-to-VGA adapter."
>
> Udfra det, lyder det ikke til at man kan forvente at en DVI->VGA dongle

Tror det kommer meget an på producenten. Der fulgte et med til mit
Asus kort.

/Kenneth Iversen