Den Transibiriske Jernbane
Fra : _Moerch

Dato : 17-07-02 12:18

Hej NG!

Jeg leder med lys og lygte efter information på rejse med Den Transibiriske
Jernbane, men synes ikke rigtigt at kunne finde noget. DSB har "kun" et
enkelt katalog over Kina.....

Har I nogen forslag?

PFT

_Moerch

Fra : John K

Dato : 17-07-02 12:28

> [...]
Transibiriske
> Jernbane, men synes ikke rigtigt at kunne finde noget. DSB har "kun" et

Har du læst Jyllands Postens spændende beretning på deres Explorer-sider.

http://www2.jp.dk/dbp/jp-explorer/trans

Ellers søg på google - der kommer der masser af informationer.

Mvh

John K

Fra : Michael Tidemand

Dato : 17-07-02 18:07

Hej Juggernaut

Her er lidt til dig, jeg søgte på google under danske sider det tog den 0,29
sek. Men værsgo

Michael

http://www.vejlerne.dk/mongoliet/forord.php

http://www.jasoerejser.dk/transibiriske.html