Brian Yuzna's Society
Fra : Morten DH

Dato : 17-07-02 11:29

Subj var diskuteret fornylig i gruppen og svjh var der mange som gerne ville
se den men ikke vidste hvordan.... fear not - Anchorbay har lige annonceret
den til en 10. sep. release på DVD

Mon ikke man lige skulle....

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 17-07-02 11:37

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ville
> se den men ikke vidste hvordan.... fear not - Anchorbay har lige

Jep, jeg har næsten lige set det.

Jeg glæder mig dog mere til Near Dark, Dawn Of The Dead, og Day Of The Dead.
De 3 titler får bl.a DTS, læsevis af extra's, og så er der både Dir. Cut og
Theatrical Cut af Dawn of the dead, i denne nye udgave.

Nøj hvor jeg glæder mig

Thomas

Fra : Morten DH

Dato : 17-07-02 11:45

Thomas Mouritsen <miles@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah3heg$nit$1@sunsite.dk...
> [...]
og
> Theatrical Cut af Dawn of the dead, i denne nye udgave.

Du har så evigt ret... Dawn blir det vigtigste DVD-køb til dato IMHO...

Der er ikke kommet officiel dato på andet end Near Dark (10/9) vel?

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 17-07-02 12:12

> Der er ikke kommet officiel dato på andet end Near Dark (10/9) vel?

På deres hjemmeside, står der Summer 2003, ved Dawn + Day of the dead.

http://www.anchorbayentertainment.com/future/

Et helt år må vi vente endnu *suk*

Godt at Near Dark osse bliver et 2 disc set. Extramaterialet lyder rigtigt
lækkert.

Thomas

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-07-02 13:51

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> writes:

> Subj var diskuteret fornylig i gruppen og svjh var der mange som gerne ville
> se den men ikke vidste hvordan.... fear not - Anchorbay har lige annonceret
> den til en 10. sep. release på DVD

Ah, jeg har forøvrigt lige fået deres "giallo"-collection. Den vil jeg
godt anbefale:
http://www.anchorbayentertainment.com/product/product.asp?sku=DV12156