Musik i Vanilla Sky? "Minimal Spoiler"
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 16-07-02 23:01

Er der nogen der ved hvem der har lavet det nummer, og hvad sangen hedder,
de spiller i slutningen af filmen, hvor de står på toppen af skyskraberen?
Nummeret er ikke på soundtracket, desværre, da det efter min mening er et af
de bedste numre jeg længe har hørt.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : N/A

Dato : 16-07-02 23:32

Fra : N/A

Dato : 16-07-02 23:32

Fra : Ulrik Kold

Dato : 16-07-02 23:32

On 7/17/2002 12:28 AM, Martin Sjøstrand wrote:
> Det er desværre ikke det

Nej, det kan jeg se på Fam. Stephans indlæg. Her er forresten et godt
indlæg med en liste over alle numrene i filmen:

<http://groups.google.com/groups?q=Vanilla+Sky+end+music&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=aed2afe3.0205161045.1f409632%40posting.google.com&rnum=1>

..kold, der stadig synes at Tom Cruise gør også det godt i den film.
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. -|- www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! -|- mig@ulrikkold.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-07-02 23:57

On Wed, 17 Jul 2002 00:20:47 +0200, Ulrik Kold
<kold@[NOSPAM]superbruger.dk> wrote:

>Nu kan jeg ikke huske musikken fra omtalte scene, men det er ikke
>Radioheads "Everything in its right place"? Det nummer bliver (såvidt
>jeg husker) brugt gennem det meste af filmen.
>
>.kold, der i hvert fald kan huske dét nummer fra Vanilla Sky - der
>forresten er en LÆKKER film. Vil gerne se den spanske original.

Den er faktisk kommet i leje nu. Prøv at checke din videobiks. Den er
i min lokale på Nørregade, Århus.
Men jeg har som ejendom så...

Morten
morten@bowman.dk

Fra : -V-

Dato : 17-07-02 01:40

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
> Morten
> morten@bowman.dk

Er det ikke fedt at hedde det samme som hovedpersonen i 2001: A Space
Odyssey?
Seriøst ment.
Er der andre i ng'en, som har ligeså fede navne?

-V-

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 17-07-02 02:09

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Er det ikke fedt at hedde det samme som hovedpersonen i 2001: A Space
> Odyssey?
> Seriøst ment.
> Er der andre i ng'en, som har ligeså fede navne?

*G* Jeg arbejder med én der hedder Rocky til mellemnavn....

/Morten

Fra : -V-

Dato : 17-07-02 02:19

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse >
> Er det ikke fedt at hedde det samme som hovedpersonen i 2001: A Space
>
> *G* Jeg arbejder med én der hedder Rocky til mellemnavn....

Right on! Dén bliver sgu svær at slå.(hehe )

-V-

Fra : Morgan Frimann

Dato : 17-07-02 16:01

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> wrote in message

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> *G* Jeg arbejder med én der hedder Rocky til mellemnavn....

Jeg kendte engang en hund, der hed Lassie.

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-07-02 11:56

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke fedt at hedde det samme som hovedpersonen i 2001: A Space
> Odyssey?
> Seriøst ment.
> Er der andre i ng'en, som har ligeså fede navne?

Jeg har en kammerat der hedder Terence Horton... Ved ikke lige hvor fedt det
er?

- Martin

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-07-02 14:43

On Wed, 17 Jul 2002 02:40:18 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Er det ikke fedt at hedde det samme som hovedpersonen i 2001: A Space
>Odyssey?
>Seriøst ment.
>Er der andre i ng'en, som har ligeså fede navne?

Bestemt Jeg er stor fan af Kubrick

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Invisible Man

Dato : 18-07-02 23:16

"Martin Sjøstrand" <cock_monkey@homo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nummeret er ikke på soundtracket, desværre, da det efter min mening er et af

kan det være The Chemical Brothers - Where Do I Begin??

- - -
i.m.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 18-07-02 23:26

> kan det være The Chemical Brothers - Where Do I Begin??

Nej det er slet ikke sådan noget musik, men jeg har fundet det. der er
nummeret "Njosnavelin (the nothing song)" med Sigur Ros. Virkelig flot musik

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Invisible Man

Dato : 20-07-02 01:15

> Nej det er slet ikke sådan noget musik, men jeg har fundet det. der er
> nummeret "Njosnavelin (the nothing song)" med Sigur Ros. Virkelig flot musik
>
> Mvh Martin Sjøstrand

ja, det er sindssygt lækkert! hør bl.a. Svefn-G-Englar - et rigtig fedt nummer
med ham!!!

- - -
i.m.