Munchen-Brenner Pass-Italien
Fra : lhs

Dato : 16-07-02 11:30

Hej

Vi køre til Toscana i ferien og vil over Brenner Pass - hvordan er kørselen
fra Munchen til Italien via Brenner Pass, mht. traffik, tunnler, afgifter
mv.

MVH

Lars HS

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-07-02 12:23

"lhs" <shane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kørselen
> fra Munchen til Italien via Brenner Pass, mht. traffik, tunnler, afgifter

Vejen er der ikke noget i vejen med, men du kan regne med heftig trafik i
begge retninger. Der er afgift på Europabrücke, som jeg ikke lige kan huske
hvad er.

Tunneller er der ikke nogen af. Husk at tanke i Østrig. De har den billigste
benzin.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik Jorgensen

Dato : 27-07-02 19:36

Jeg er lige hjemvendt fra området

Broafgifter er €7,95 og Vignette er €4,55

Vi kørte fra Brenno til Ancona og italiekst afgift var ca. €28 .